Gjest :( Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Har blitt brukt så utrolig mye av en gutt, heldigvis ikke over veldig langt tid, men ville si at 2-3 mnd er lang nok tid når du har blitt brukt gjennom hele veien. han har bare vært utro mot meg hele tiden, og jeg så det til og med med mine egne øyne:( med venniner av meg.. han tør å gjøre sånt når han er i samme rom som meg!! og likevel gjennom denne tiden var han så slem mot meg og mistenkte alltid meg for å være utro, hadde jeg en time fri her eller der så påstår han at jeg har vært hos andre gutter og gjort så mye tull som jeg aldri hadde funnet på å gjøre. pluss at han bare dro ned selvtilliten min hele tiden ved å snakke dritt om utseende mitt og personligheten min, ting jeg innerst inne vet bare er tull siden når det gjelder det, vet jeg at han er helt på jordet, men likevel går det inn på meg , selvom jeg vet det bare er tullprat.. han var egentlig frekk på alle mulig måter, men han fikk meg til å tro at jeg gjorde feil hele tiden og jeg prøvde å bli bedre for han hele tiden. men fortsatt det som plager meg er at han ALDRI SKJØNNER HVOR SLEM HAN VAR MOT MEG. han påstår at jeg var såå slem mot han. MEN JEG SOM GJORDE ALT FOR HAN HELE TIDEN. og det plager meg så mye at han ikke kan se hvor mye han såret meg , det var jo ingenting positivt med det han gjore unntat at han kunne være snill en gang i blant, hvem kan ikke det!? poenget mitt er at alle sier bare , ja drit i han og bare overse han totalt.. ja jeg gjør det og jeg kommer aldri til å være sammen med han igjen, men hva skal jeg gjøre han skjønner jo aldri hvor drittsekk han har vært hvordan kan jeg bare la det gå skulle bare ønske at han så hvor lei meg jeg blir, men hver gang jeg prater med han ender det med at han får overtaket uansett, og det plager meg så mye , kan han ikke bare bli såret sånn som jeg ble såret!!?? jeg syns ikke hevn er noe bra og jeg vet at det er slik det blir krig i verden, men jeg blir så utrolig hevnsyk etter måten han har oppført seg på. dere skulle bare ha visst..
LaBelle Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Skjønner det er vanskelig når han har såret deg slik, men bare hev deg over hele situsasjonen. Du kommer ikke til å få han til å innse noe som helst tror jeg, det er noe han kommer til å oppdage på egenhånd over tid. Han er en drittsekk og du fortjener mye bedre enn han! Du er sikkert ikke den første han har behandlet slik, og du blir neppe den siste.. Ikke synk ned på hans nivå og heller glem hele fyren!
waco Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Disse venninnene av deg, hvilken rolle har de i dette?
Gjest Ts Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Skjønner det er vanskelig når han har såret deg slik, men bare hev deg over hele situsasjonen. Du kommer ikke til å få han til å innse noe som helst tror jeg, det er noe han kommer til å oppdage på egenhånd over tid. Han er en drittsekk og du fortjener mye bedre enn han! Du er sikkert ikke den første han har behandlet slik, og du blir neppe den siste.. Ikke synk ned på hans nivå og heller glem hele fyren! Takk for snilt svar, LaBelle . Jeg skjønner at jeg egentlig må heve meg over det men med en gang jeg begynner med det, så kontakter han meg konstant og hvis han ser meg ute lar han meg ikke gå fordi han vil hele tiden være sikker på at jeg ikke skal slenge dritt om han til noen (rettere sagt røpe hans ekte jeg), og når han snakker til meg sier han sånn som alltid funket på meg før, sånne dritt ting om meg som skal høres ut som jeg har plaget han skikkelig , slikt at jeg ikke skal få noe intrykk at han er player og heller bare snakke fint om han, og jeg syns det er så ufølsomt av han at han kan komme å bry seg om DISSE tingene når han har gjort dette mot meg, han slutter ikke å plage meg og jeg blir mer og mer lei meg for hver gang siden da blir jeg sånn ÅÅH kan du ikke skjønne hva du har gjort mot meg!!! men herregud når jeg leste gjennom det jeg skrev nå så må jeg bare drite i han, jeg skjønner det selv, det er bare så vansklig fordi han bare fortsetter å behandle meg som en liten dritt og hver gang vi prater får han overtaket hele tiden alt han sier sånn er det liksom, og han orker ikke å høre på hva jeg har å si en gang , han bare overhører det . Det er så vansklig og finne orgentlige gutter der ute:(
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Disse venninnene av deg, hvilken rolle har de i dette? Mer bekjente, ikke noen bestevenniner av meg. men alle disse 4 ''venninene'' av meg påstår at han bare plutselig går bort å begynte å kysse med dem, og disse 4 ''venninene'' da kjenner hverandre ikke i det hele tatt, og alle kommer med same story, pluss første gangen så jeg med mine egne to øyne. andre gangen hadde jeg snudd med ryggen mot. de andre gangene var jeg ikke der. men jeg vet jo at de overnattet i huset hans, og sov i samme dobbelseng.
Inx Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Takk for snilt svar, LaBelle . Jeg skjønner at jeg egentlig må heve meg over det men med en gang jeg begynner med det, så kontakter han meg konstant og hvis han ser meg ute lar han meg ikke gå fordi han vil hele tiden være sikker på at jeg ikke skal slenge dritt om han til noen (rettere sagt røpe hans ekte jeg), og når han snakker til meg sier han sånn som alltid funket på meg før, sånne dritt ting om meg som skal høres ut som jeg har plaget han skikkelig , slikt at jeg ikke skal få noe intrykk at han er player og heller bare snakke fint om han, og jeg syns det er så ufølsomt av han at han kan komme å bry seg om DISSE tingene når han har gjort dette mot meg, han slutter ikke å plage meg og jeg blir mer og mer lei meg for hver gang siden da blir jeg sånn ÅÅH kan du ikke skjønne hva du har gjort mot meg!!! men herregud når jeg leste gjennom det jeg skrev nå så må jeg bare drite i han, jeg skjønner det selv, det er bare så vansklig fordi han bare fortsetter å behandle meg som en liten dritt og hver gang vi prater får han overtaket hele tiden alt han sier sånn er det liksom, og han orker ikke å høre på hva jeg har å si en gang , han bare overhører det . Det er så vansklig og finne orgentlige gutter der ute:( Sikker på at du egentlig vil ha en ordentlig gutt da?.. Kan fort bli mye hverdag og lite "action" med ordentlige folk
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Sikker på at du egentlig vil ha en ordentlig gutt da?.. Kan fort bli mye hverdag og lite "action" med ordentlige folk Etter denne gutten her skal jeg love deg at det er akkurat en helt vanlig orgentlig gutt jeg vil ha, orker ikke alt dramaet, skriking og krangling hver jævla dag, når all skylden blir lagt på meg når den egentlig er på HAN ÅÅÅ
Inx Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Etter denne gutten her skal jeg love deg at det er akkurat en helt vanlig orgentlig gutt jeg vil ha, orker ikke alt dramaet, skriking og krangling hver jævla dag, når all skylden blir lagt på meg når den egentlig er på HAN ÅÅÅ Vel det er egentlig bare en ting å gjøre da. Slå opp med ham og ignorer hans henvendelser. Lite vits å diskutere med en fyr du egentlig vil ha minst mulig å gjøre med.
LaBelle Skrevet 18. juli 2009 #9 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Takk for snilt svar, LaBelle . Jeg skjønner at jeg egentlig må heve meg over det men med en gang jeg begynner med det, så kontakter han meg konstant og hvis han ser meg ute lar han meg ikke gå fordi han vil hele tiden være sikker på at jeg ikke skal slenge dritt om han til noen (rettere sagt røpe hans ekte jeg), og når han snakker til meg sier han sånn som alltid funket på meg før, sånne dritt ting om meg som skal høres ut som jeg har plaget han skikkelig , slikt at jeg ikke skal få noe intrykk at han er player og heller bare snakke fint om han, og jeg syns det er så ufølsomt av han at han kan komme å bry seg om DISSE tingene når han har gjort dette mot meg, han slutter ikke å plage meg og jeg blir mer og mer lei meg for hver gang siden da blir jeg sånn ÅÅH kan du ikke skjønne hva du har gjort mot meg!!! men herregud når jeg leste gjennom det jeg skrev nå så må jeg bare drite i han, jeg skjønner det selv, det er bare så vansklig fordi han bare fortsetter å behandle meg som en liten dritt og hver gang vi prater får han overtaket hele tiden alt han sier sånn er det liksom, og han orker ikke å høre på hva jeg har å si en gang , han bare overhører det . Det er så vansklig og finne orgentlige gutter der ute:( Hvis han kontakter deg så ikke svar han, selv om du kanskje har lyst. Møter du han på gaten og han stopper deg og skal forsikre deg om at du ikke prater dritt om han, så svarer du bare at du ikke prater om han overhodet, for hvorfor skulle du det? Han er historie og hvorfor skulle du gidde å bruke energi og tid på å sitte å fortelle om en drittsekk? Ikke la det han sier gå inn på deg, og ikke la deg irritere når du møter han;) Endret 18. juli 2009 av LaBelle
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Vel det er egentlig bare en ting å gjøre da. Slå opp med ham og ignorer hans henvendelser. Lite vits å diskutere med en fyr du egentlig vil ha minst mulig å gjøre med. har slått opp med han skjønner ikke hvorfor han snakker til meg fortsatt hsn vil hele tiden prate med meg virker som han tror jeg vil be etter han slik som jeg alltid gjorde før (flaut), men skal prøve virkelig prøve, alt jeg kan å drite oppi han ... dere har rett : )
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 Hvis han kontakter deg så ikke svar han, selv om du kanskje har lyst. Møter du han på gaten og han stopper deg og skal forsikre deg om at du ikke prater dritt om han, så svarer du bare at du ikke prater om han overhodet, for hvorfor skulle du det? Han er historie og du hvorfor skulle du gidde å bruke energi og tid på å sitte å fortelle om en drittsekk? Ikke la det han sier gå inn på deg, og ikke la deg irritere når du møter han;) skal prøve alt jeg kan;) men han holder meg alltid fast så jeg får aldri gå, noe jeg syns er så urespektfult og slemt, når jeg hele tiden sier at jeg ikke er interessert i å høre på han, han bare overhører og bestemmer alt, gjør meg så sint. og dessverre kommer jeg til og møte på han bor i nærme han og vi har mange felles bekjente. men skal prøve. takk for svar folkens.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #12 Skrevet 18. juli 2009 Har du husket å slette hans mobilnr, ansiktsbokoppføring, nettby, msn og alle andre kontaktkanaler? før du har gjort det så vil du innerst inne ikke kutte han ut ser du.
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Har du husket å slette hans mobilnr, ansiktsbokoppføring, nettby, msn og alle andre kontaktkanaler? før du har gjort det så vil du innerst inne ikke kutte han ut ser du. før ville jeg aldri det;) men nå har jeg blocket han på facebook, slettet og blokket fra msn og ingen av hveerandre har nr til hverandre pga tidligere krangling, han bare kommer å må prate hele tiden når det passer for han når jeg møter på han
Gjest ts Skrevet 18. juli 2009 #14 Skrevet 18. juli 2009 har støtt på han på byen mange ganger, kan jo ikke slutte å dra dit pga han er der liksom.. keg vil bare kunne drite i han, men han bare gjør akkurat som han vil hele tiden
LaBelle Skrevet 18. juli 2009 #15 Skrevet 18. juli 2009 Han har ikke noe rett i å holde deg fast og nekte deg å gå, da har du til og med rett til å ringe politiet selv om det er jo litt drøyt. Vær konsekvent, ikke la deg provosere, ikke stå å ta imot dritt og ikke gidd å skrike til han og fortelle han a han er en drittsekk.. Hva han skal prate om skjønner jeg ikke, og hvis du virkelig ikke vil ha noe med han å gjøre så si det til han på en rolig måte.. Bare ikke gi etter som du har gjort tidligere, for er jo ikke rart han fortsetter, han venter til du sprekker;) Men du må virkelig ville bli kvitt han, ellers så går det ikke. Du kan drite i han selv om han gjør som han vil, det er bare å gi nok f, så tar han tegninga til slutt;)
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #16 Skrevet 18. juli 2009 Han høres ut som en skikkelig drittsekk og en du absolutt ikke trenger å ha i livet ditt. Og ettersom han, utfra din versjon i hvert fall, ser ut til å mangle empati og i tillegg prøver å manipulere deg ved å snakke nedsettende om personligheten din og din oppførsel i forholdet, tror jeg ike du kan regne med å kunne forstå ham. Derfor bør du jobbe med å akseptere at han her kan du ikke forstå, du kan ikke skjønne hvorfor ting har blitt som de har blitt, sånn er det bare, men du har heller ingen skyld i dette. Det eneste du kan gjøre annerledes i neste omgang er å vurdere egenskapene til andre du møter utfra lærdommen fra dette forholdet.
Konservativ Mann Skrevet 18. juli 2009 #17 Skrevet 18. juli 2009 Etter denne gutten her skal jeg love deg at det er akkurat en helt vanlig orgentlig gutt jeg vil ha, orker ikke alt dramaet, skriking og krangling hver jævla dag, når all skylden blir lagt på meg når den egentlig er på HAN ÅÅÅ I likhet med 99,9% av alle norske jenter vil du nok heller ha en gutt som er utro/drittsekk/psykopat enn en vanlig og kjedelig mann hvis drittsekken er kjekk (dvs. ser ut som en meteroseksuell transvestittdritt). Når du fortsetter å være sammen med ham sier du (indirekte) "du behandler meg som dritt og puler venninnene mine, og det aksepterer jeg". Tror du at du får veldig mye sympati for sutringen din, da?
Gjest kvinnerkvinner Skrevet 18. juli 2009 #18 Skrevet 18. juli 2009 I likhet med 99,9% av alle norske jenter vil du nok heller ha en gutt som er utro/drittsekk/psykopat enn en vanlig og kjedelig mann hvis drittsekken er kjekk (dvs. ser ut som en meteroseksuell transvestittdritt). Når du fortsetter å være sammen med ham sier du (indirekte) "du behandler meg som dritt og puler venninnene mine, og det aksepterer jeg". Tror du at du får veldig mye sympati for sutringen din, da? Gjør det vondt å være så kjip Konservativ mann eller ligger det bare naturlig for deg? Det er ikke pent å tråkke på folk som sliter og som ber om råd, du er jo selv i kategorien drittsekk!
Konservativ Mann Skrevet 18. juli 2009 #19 Skrevet 18. juli 2009 Gjør det vondt å være så kjip Konservativ mann eller ligger det bare naturlig for deg? Det har falt seg mer og mer naturlig med tiden. Det er ikke pent å tråkke på folk som sliter og som ber om råd, du er jo selv i kategorien drittsekk! Det er jo allmennkunnskap at damer tenner på drittsekker, så da ser jo fremtiden min ganske lys ut i så måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå