Gjest Gjest_lizzi_* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 jeg er fra naturens side helt mørk i håret, men øynene mine er ganske lyse.. hva synes dere om denne kombinasjonen?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 synes det er utrolig fint siden det er ganske sjeldent...ihvertfall hvis du har veldig mørkt hår
Gjest ts Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 men synes dere ikke det kan bli litt for intenst? bruker faktisk brune linser noen ganger...
LaBelle Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Nei, ikke i det hele tatt.. Jeg synes det bare er utrolig fint:)
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Jeg synes det er utrolig nydelig! Du er heldig.
Gjest ts Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 seriøst,synes dere det? nå ble jeg kjempe glad kanskje jeg skal slutte å bruke mørke linser da.. men det er ganske likt katrine moholdt altså... synes dere virkelig det er pent? synes det ser skummelt og ekkelt ut jeg,,,
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har også veldig lyseblå øyne og mørkt mørkt hår, aldri sett på meg selv som noen sjeldenhet, og aldri hørt noen si det heller igrunn, Men fint å høre noen som synes det er fint, siden jeg alltid har ønsket meg annen øyenfarge ...Til ts, jeg har mørkere hår enn kathrine moholdt, men ser ikke skummel ut for det, så tror ikke det er noen fare for at du ser kummel eller ekkelt?! ut selv med dine lyse øyne. Dem er da ikke lyse røde heller? haha
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Det er jo egentlig ikke et fasitsvar på hva som er pent og ikke pent, og det kommer jo an på helheten og ikke bare øyen- og hårfargen. Men etter hva jeg har sett, kan lyse øyne og mørkt hår være kjempefint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå