Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Møtte ei jente på byen før sommeren, vi endte opp alene noen ganger, og ba henne ut på date en gang. Gikk veldig fint :-) Så dro vi på ferie begge to, holder kontakten via mobil, og (tror) hun vil se meg igjen til høsten. Jeg er ikke stupforelsket, men ganske sjarmert og litt betatt, tror jeg.... Har dere noen tips til hvordan jeg 1) kan gjenskape den kjemien vi hadde (det var dog hun som tok initiativet :-) , 2) kan unngå å få for høye forventninger, og 3) om det er uklokt å ringe og sende for mye sms (er vel litt mer aktiv, jeg.) Har forøvrig aldri hverken hatt kjæreste eller sex, og er over 20 (vi er like gamle), så dette er jo litt uvant. Er godt vant med å prate med jenter, da. -Lars
dulle Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Lars Denne kan være litt vrien, igrunn.. Men tenker at det er bare bra å være litt engasjert og sende meldinger og ringe innimellom, såklart ikke ta helt av. Men personlig synes jeg hvertfall det er fint å vite at karen bryr seg. Vise at du er interessert i å møtes igjen osv.. Og spesielt hvis dere ikke skal se hverandre på en stund, så kan det lett bare gå over av seg selv om dere ikke går inn for å holde kontakten.... Og ang forventninger... Du eller hennne? Er vel bare å ikke love gull og grønne skoger, finne en balansegang Lykke til da!<:o)
Gjest nn Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Jeg tror det er viktig å ha litt kontakt i løpet av den tida dere ikke kan møtes, sånn at begge får bekreftet at det fortsatt er en interesse der. Da blir det også lettere å avtale å møtes etter ferien, som vel er målet. Men du kan tilpasse deg etter svarene du får, sånn at du ikke tar mye mer kontakt enn hun. For mye kontakt kan sikkert oppfattes som mas. En måte å holde forventningene nede på er kanskje å tenke kort tid framover. Fokusere på å bli kjent, og ikke tenke så mye på hva som eventuelt kan skje senere. Jeg har egentlig vært i en veldig lik situasjon nå. Der har det vært jeg som har tatt mest kontakt, kanskje for mye. Tror han har mistet interessen nå, og det er ikke en god følelse. Håper det går bedre for deg!
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Takk for svar. Jeg tenkte på mine forventninger. Ang. min uerfarenhet, jeg føler ikke akkurat for å hoppe i køya med henne med en gang, men hvis hun absolutt vil det, er det da veldig turn-off å fortelle at man er uerfaren og jomfru?
Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Takk for svar. Jeg tenkte på mine forventninger. Ang. min uerfarenhet, jeg føler ikke akkurat for å hoppe i køya med henne med en gang, men hvis hun absolutt vil det, er det da veldig turn-off å fortelle at man er uerfaren og jomfru? Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Ta det som det kommer og vær deg selv. slapp av og føl deg frem. Når du kommer så langt at selve akten skal begynne og du føler du fomler litt kan du nevne at du er uerfaren. Lykke til
Gjest nn Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Hvordan hun reagerer hvis du forteller at du er uerfaren kommer sikkert an på jenta, og hvor mye erfaring hun har selv. Det er heller ikke nødvendig å fortelle det hvis du ikke vil. For min del ville jeg ikke reagert negativt på det. Det viktigste er kjemi og tiltrekning, og at man liker å tilbringe tid sammen. Du bør i alle fall vise at du vil være noe mer enn venn med henne, og være litt fysisk når dere møtes. Hvis du trekker deg unna pga usikkerhet, kan hun tolke det som manglende interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå