Gå til innhold

Til Forumets menn

Anbefalte innlegg

Gjest Dame på datern
Skrevet

Hvor ofte har du kontakt med dama du holder på med? (Altså ikke kjærester, men rett før;))?

Er det du eller henne som tar først kontakt oftest?

Hvor mye blir for mye kontakt i starten?

Ringer du eller sender du sms?

Håper noen tar seg tid til å svare

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet
Hvor ofte har du kontakt med dama du holder på med? (Altså ikke kjærester, men rett før;))?

I starten var det 1 gang i uken vi traff hverandre. ( datet ). 1-2 ganger i uka sms.

Det ble meg som tok kontakt først. men hun svarte med og stille ?

Hadde kontakt via sms

Etter 2 dater på 14 dager, var vi sammen en hel helg og var mer og mer sammen. Da var det begge som tok kontakt via sms eller fb. så avtalte vi mer og mer når vi skulle treffes når vi var sammen.

Skrevet

Hmm, om man er i datefasen og man skjønner at man er i ferd med å bli kjærester så er det vel ganske ofte. Hvem som tar kontakt først er vel ganske jevnt fordelt, ikke slavisk annenhver gang hehe, men ikke så langt i fra ;) . Ringer og sms-er jeg.

Hmm...Om det er dager man uansett ikke kan treffe hverandre så blir det litt mye om sms-er tikker inn fra morningen av og jevnt og trutt hele dagen - type: Jeg kjeder meg, ingenting som skjer på jobb, du gjør? Nei, sitter i et møte" hehe. Men blir minst en melding eller to om dagen da.

Nå er jeg ikke i ferd med å bli kjæreste med noen, så slipper det "problemet" med å få for mye sms og telefoner. :fnise:

:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

I yngre dager kvelte jeg henne med oppmerksomhet. Nå må hun ta kontakt, og bestå noen syretester, i en del måneder før jeg vurderer om jeg skal vurdere om hun vil noe seriøst.

For pulevenner går det i mer tilfeldig stil der en tar kontakt om en har noe å ta kontakt for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...