Juso Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Overskriften sier seg selv; har du sex med eksen din? isåfall hvorfor gjør du dette?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Ja, fordi vi har nettopp blitt sammen igjen
Snipa Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Nei. Og har aldri hatt (eller vurdert å ha det). Ferdig er ferdig.
rox Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Vi snakket på å bare være venner og evt sengekamerater etter bruddet, det ble med et par ganger så ble det rett og slett for langt å reise bare for å hoppe i halmen Det er liksom trygt og godt å ha sex med noen man kjenner, det var mitt eneste argument. Dessuten - den sexen vi hadde etter bruddet, var det beste vi noen gang hadde hatt. We like! :D
Breakeven Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Vi har snakket om det. Vi begge vil, men det er ikke lurt fordi jeg fortsatt har følelser for han. Det er på en måte opp til meg. Vi har hatt oss 2 ganger etter bruddet (jeg var full og oppsøkte han), begge gangene følte jeg meg jævlig dagen etter. Så det er vel trygt å si at jeg ikke burde bli fuckfriends med han?
Gal_dame Skrevet 18. juli 2009 #7 Skrevet 18. juli 2009 Er i ett forhold så nei. Men uansett, ville ikkje hatt sex med noen av eksene mine. Tullinger heile bunten. Eneste eg kunne hatt sex med etter det var slutt, er han eg er i lag med no og eg tror ikkje vi kommer til å gjøre det slutt (håper da ikkje det).
Rexina Skrevet 18. juli 2009 #8 Skrevet 18. juli 2009 Ja, fordi vi har nettopp blitt sammen igjen Jeg og! Men vi hadde ikke sex da vi var sammen første gang, for da var vi for unge..
Juso Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2009 (endret) [quote name='rox' date='17.07.2009 (22:58) ' post='7106224' Det er liksom trygt og godt å ha sex med noen man kjenner, det var mitt eneste argument. Dessuten - den sexen vi hadde etter bruddet, var det beste vi noen gang hadde hatt. We like! :D Endret 18. juli 2009 av Juso
Breakeven Skrevet 18. juli 2009 #10 Skrevet 18. juli 2009 Eksen min sier han fortsatt fantaserer om de gangene vi hadde sex, det er vel ikke negativt..=P
Gjest kjekk Skrevet 18. juli 2009 #12 Skrevet 18. juli 2009 Sex som omtales som "trivelig" kan ikke være mye å rope hurra for...
Ethereal Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Sex som omtales som "trivelig" kan ikke være mye å rope hurra for... Haha! Joda, det var mye å ripe hurra for, men min mening er at sex med en eks ikke er like bra som en man har et forhold med og er forelska i
Gjest kvinnerkvinner Skrevet 18. juli 2009 #16 Skrevet 18. juli 2009 Nei, orker ikke tanken en gang : grøss: Han gikk bak ryggen på meg så følelsene forsvant kjapt og kommer aldri tilbake.
Juso Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2009 Nei, orker ikke tanken en gang : grøss: Han gikk bak ryggen på meg så følelsene forsvant kjapt og kommer aldri tilbake. Haha! Det er sånn det egentlig skal låte da.
Juso Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #18 Skrevet 18. juli 2009 Haha! Joda, det var mye å ripe hurra for, men min mening er at sex med en eks ikke er like bra som en man har et forhold med og er forelska i Jeg er ikke enig. Sex med eksen kan være like bra som sex med den man er i et forhold med. Jeg og eksen har bedre sex nå enn da vi var sammen faktisk. Jeg vet det er feil av meg å gjøre det, selvom det "bare" har skjedd 3 ganger. Ehe
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #19 Skrevet 18. juli 2009 Ja, fram til jeg fikk ny kjæreste. Fordi vi er gode venner og kjenner hverandre seksuelt fra før. Heller det enn å hoppe til køys med en eller annen du verken har følelser for, eller har hatt sex med før.. Vi kjenenr hverandre og stoler på hverandre. Men er ikke lurt hvis det er følelser fra den ene inni bildet...
Juso Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #20 Skrevet 18. juli 2009 Jeg kan ærlig innrømme at det er det fra min side, og jeg VET det ikke er lurt. Jeg så han i dag med to andre jenter, så ja. Det var nok. Nå orker jeg ikke mer tull og styr fra gutter på en stund altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå