lovenemo Skrevet 17. juli 2009 #1 Del Skrevet 17. juli 2009 Noen her som har handlet herfra? Fornøyd, misfornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juli 2009 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 28. august 2009 #3 Del Skrevet 28. august 2009 Dette lurer jeg også på. Noen som har handlet her og er fornøyd/misfornøyd? Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 28. august 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2009 Ei som jeg jobber sammen med har bestilt en del derfra, og er veldig fornøyd. Derfor jeg spurte her, for å få flere meninger om butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. august 2009 #5 Del Skrevet 28. august 2009 aldri hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 28. august 2009 #6 Del Skrevet 28. august 2009 Ei som jeg jobber sammen med har bestilt en del derfra, og er veldig fornøyd. Derfor jeg spurte her, for å få flere meninger om butikken.. Da vet vi i alle fall om en kunde som er fornøyd Der er noen sko som jeg har veldig lyst på, så tror jeg bare tar sjansen og bestiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå