Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hei.... Jeg er i et stort dilemma om dagen!!!! Jeg har vært sammens med min kjære i 7 år,vi har en sønn på straks 5,hus og hjem. Vi skal gifte oss den 8 aug...... Den siste tiden har jeg blitt veldig redd,redd for at jeg gjør det rette... Har skrevet med en annen gutt via et annet nettsted,han har alltid vist at jeg er i etablert forhold....så vi har ikke skrevet eller gjort noe galt. sist helg var jeg på fest,han kom kjørende for å kanskje møte meg på byen....bare for å hilse på. Det ente med at han kom og hentet meg vet 24 tiden,vi dro innom byen i en times tid også kjørte han meg hjem. Ingentig skjedde vi bare pratet og hadde det moro som venner;) Den siste uka nå har det utviklet seg veldig,vi har masse kontakt og jeg vet rett og slett ikke hav jeg skal gjøre...Han sier at det sa pang når han traff meg...er villig til å flytte og er veldig seriøs.... Er nesten for god til å være sann...! Han prater og ordlegger seg så fint at jeg nesten blir gal.... Noen som har vært borti det samme?? råd?? Klem...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Du hadde nok ikke skrevet med noen ukjente menn på nettet hvis du virkelig elsket "din kjære" som du kaller ham.
waco Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Selvfølgelig må du jo henge på denne tilfeldige omstreiferen og glemme alt om mann og barn og ekteskapet.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Hei.... Jeg er i et stort dilemma om dagen!!!! Jeg har vært sammens med min kjære i 7 år,vi har en sønn på straks 5,hus og hjem. Vi skal gifte oss den 8 aug...... Hvis du vil ha et seriøst råd, så kutt kontakten med flammen din med en gang. Fortell han at du velger heller å satse på det seriøse med tanke på at dere har barn og skal gifte dere og at du ønsker at dere kutter kontakten tvert. Lar du dette gå videre, ender det med brudd og blir bare elendighet. Forestill deg dette. Din kommende ektemann gjorde nettopp det samme som deg. Kjenn litt på den følelsen.
dulle Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Enig med sistemann her! Kutt han snarest ut, hvis du vil unngå masse unødvendig smerte... Det første som slo meg er "ops ops, fare fare" liksom... Dette er mest sannsynlig bare vas og innbilning, bare det at han karen ikke respekterer at du er i et etablert forhold sier en heeeel del om hans moral og personlighet. Det kommer aldri til å bli noe, og er bare en farlig illusjon. Når er det er sagt er det jo urovekkende nok i seg selv at du søker denne spenningen når du snart skal gifte deg, men det får du vurdere helt uavhengig av denne tvilsomme fyren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå