Gå til innhold

Polynese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne vært morsomt etter middagen, men før kakene, så får folk rørt litt på seg...

Eller er det litt "harry"?? Hva syns dere andre? Erfaringer?

Hva slags musikk brukes..? (Er ganske blank når det gjelder både dans og musikk)

Gjest Eurodice
Skrevet
Tenkte det kunne vært morsomt etter middagen, men før kakene, så får folk rørt litt på seg...

Eller er det litt "harry"?? Hva syns dere andre? Erfaringer?

Hva slags musikk brukes..? (Er ganske blank når det gjelder både dans og musikk)

Jeg blir ofte beskyldt for å være kverulerende og pirkete. Det jeg skriver nå, er ikke ment som kritikk. Jeg vil bare opplyse deg om at det riktige navnet er POLONESE.

Skrevet
Jeg blir ofte beskyldt for å være kverulerende og pirkete. Det jeg skriver nå, er ikke ment som kritikk. Jeg vil bare opplyse deg om at det riktige navnet er POLONESE.

Har alltid sagt polynese jeg :fnise:

Men du har nok rett. http://no.wikipedia.org/wiki/Polonese

Skrevet

Vi hadde det før dansen. Ikke harry i det hele tatt, veldig god stemning! :) Tror vi hadde "Napoleon med sin hær" som musikk.

• Liker 1
Skrevet

Vi tenker å ha polonese. Hva slags musikk vi skal bruke vet jeg ikke enda. Ser for meg at de fleste blir med på polonesen og at vi avslutter den med at gjestene stiller seg i en ring rundt dansegulvet. Når alle står i ring ankommer vi dansegulvet og danser bryllupsvalsen i ca. 2 min og så kommer andre som vil ut på dansegulvet.

Polonese harry? Tja, noen syns kanskje det. Men jeg syns det er morro å være med på sånt i bryllip jeg:) Det får opp stemningen litt!

• Liker 1
Skrevet

Vi skal gå polonese, det er tradisjon i sambos vennegjeng (fra studietiden), aner ikke hva musikken heter, vi skal bruke samme som vi gjør hvert år ved vennersvennerjulebordet. Tenker en kompis av sambo får ansvaret, så jeg har ikke tenkt mer på hvordan vi skal utføre det :)

Skrevet

Takk for svar!

Tror kanskje vi kommer til aa gaa for polOnese :) Skal hore med en venninne om hun kan ta ansvar!

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar!

Tror kanskje vi kommer til aa gaa for polOnese :) Skal hore med en venninne om hun kan ta ansvar!

Du skal gå polynese og HORE med venninna di du.....

(ser du bruker engelsk tastatur, men måtte bare si det :) Skjønner godt hva du mener...) :ler:

Skrevet

Vi skal ha Polonese etter kaffen og kakene, starter med Polonese og avslutter den med brudevalsen mens de andre står i ring rundt.

Har glemt å høre med musikken om de spiller marsj musikk, men ser også for meg napoleon med sin hær eller noe.

Gjest Gjest
Skrevet

Mine foreldre er veldig glad i polonese og synes tydeligvis at det er en selvfølge i slike anledninger, så det blir vel gjerne dette hos oss også.

Selv synes jeg det er ganske pyton. Har vært borti det i to bryllup, og har sett at flere av vennene våre også er relativt ubekvem med denne aktiviteten.

Men, harry synes jeg ikke det er. Bare litt pinlig rett og slett

Skrevet

Kan ikke skjønne at det er pinlig. Man må da kunne slå seg litt løs og ha det gøy uten å bli flau?

Gjest Gjest
Skrevet

Å synes at polonese er en pinlig affære betyr ikke at man ikke kan slå seg løs og ha det gøy. Polonese er imidlertid noe jeg hverken forbinder med å slå seg løs eller å ha det gøy...

Skrevet

vi skal også ha det! Synes bare det er en veldig komisk dans jeg ;) morsomt!

Og så ender det jo i en naturlig sirkel, som vi kan danse brudevalsen i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...