punkyB Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 Fikk en på SMS nettopp. En blondinne kommer i interiørbutikken og sier hun skal ha gardiner til PC'en sin. Ekspeditøren sier - pc'er skal da ikke ha gardiner !!?? Blondinnen sier .... hallooooo - jeg har windows !! Ustyrtelig god mener nå jeg ....
Gjest lurven Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 hva kaller man en smart blondine? golden retriver
Væren Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Blondinen til svømmelæreren: "Næ! Er det sant at jeg synker hvis du tar ut fingeren???"
@lfa Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 What do you call a blonde with a dollar on the top of their head? - All you can eat, under a buck...
Skarv Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Hva kaller man en blondine med to hjerneseller? Gravid.
Gjest Vega Skrevet 2. august 2003 #9 Skrevet 2. august 2003 To blondiner ble funnet ihjelfrosset sittende i en cabriolet på en Drive-In-movie. De skulle se på Stengt for vinteren...
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #10 Skrevet 2. august 2003 Vet dere forskjellen på en mygg og en blondine? -Myggen slutter å suge når du slår den..
Gjest lurven Skrevet 2. august 2003 #12 Skrevet 2. august 2003 hvordan vet man at en blondine har lånt pcen din det er korrekturlakk på skjermen og lebestift på joy sticken
Væren Skrevet 2. august 2003 #13 Skrevet 2. august 2003 Likheten mellom en blondine og en IKEA stol? Så snart du får den med deg hjem og innenfor døren, faller bena fra hverandre. Og ganske snart oppdager du at det mangler et par skruer.
Væren Skrevet 2. august 2003 #14 Skrevet 2. august 2003 Hvordan vet du at en blondine har en dårlig dag? Hun har tampongen bak øret og kan ikke finne kulepennen sin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå