Gå til innhold

Denne tråden har jeg vist startet flere 1000 ganger

Anbefalte innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

Jeg har akkurat fått vite at jeg bare skriver de samme trådene. Det vil si at jeg startet denne tråden flere 1000 ganger.

Jeg vil beklage at jeg har startet denne tråden flere 1000 ganger. For som min elskede gjest minnet meg på

Denne personen her gjør ikke annet, starter tråd etter tråd om det samme.

Jeg var ikke klar over dette. Så jeg vil beklage det ovenfor dere alle at alle mine tråder har vært nøyaktig det samme

Siden gjest sier det så er det nok sant. Jeg håper dere kan tilgi meg for at jeg bare skriver det samme.

jeg gjorde det igjen gjorde jeg ikke ?

Endret av Melchizedek
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pga at jeg er dritt lei av den eller de gjestene som gjør det støtt og stadig til meg.

Enig! Jeg er drittlei alle disse latterlige gjestene som kun skal provosere og slenge dritt! Skulle gått tilbake til å stenge for gjestpostering. Litt dumt - for er mange gjester her som er bra folk - men de får heller registrere seg.

Gjest Gjest
Skrevet
Enig! Jeg er drittlei alle disse latterlige gjestene som kun skal provosere og slenge dritt! Skulle gått tilbake til å stenge for gjestpostering. Litt dumt - for er mange gjester her som er bra folk - men de får heller registrere seg.

Jeg har valgt å ikke opprette en profil her inne fordi jeg forteller mange personlige ting i innleggene/svarene mine. Hvis jeg hadde hatt en brukerprofil kunne folk jeg kjenner da ha kjent meg igjen og fått vite mange private ting om meg. Det er det jeg liker med å diskutere ting på nettet kontra ansikt til ansikt.

Det er synd at mange gjester skriver dumme ting, men det er det mange registrerte brukere som gjør også. Og flere av dem er veldig krasse mot folk som "bare" er Gjest.

Skrevet

Tar du det personlig og hyler tilbake hvis en 5åring på trikken sier du har stor nese? Til tross hva noen tror, livet er akk så mye mer enn det som skjer på Kvinneguiden. Det er veldig lett å se hvilke av gjestene som kun er her for å lage kvalm og hvilke som ikke er det, så særlig vanskelig er det ikke å overse hva de sier.

Skrevet (endret)
Jeg har valgt å ikke opprette en profil her inne fordi jeg forteller mange personlige ting i innleggene/svarene mine. Hvis jeg hadde hatt en brukerprofil kunne folk jeg kjenner da ha kjent meg igjen og fått vite mange private ting om meg. Det er det jeg liker med å diskutere ting på nettet kontra ansikt til ansikt.

Det er synd at mange gjester skriver dumme ting, men det er det mange registrerte brukere som gjør også. Og flere av dem er veldig krasse mot folk som "bare" er Gjest.

Jeg sa ikke alle gjester da! Og ja, jeg er enig i at det også er fast brukere som bare snakker tull.

Endret av kristian82
Skrevet
Tar du det personlig og hyler tilbake hvis en 5åring på trikken sier du har stor nese? Til tross hva noen tror, livet er akk så mye mer enn det som skjer på Kvinneguiden. Det er veldig lett å se hvilke av gjestene som kun er her for å lage kvalm og hvilke som ikke er det, så særlig vanskelig er det ikke å overse hva de sier.

Enig med deg og jeg prøver jo - man ser jo at de åpenbart bare vil provosere og kverrulere - men foreløpig klarer jeg ikke helt å ikke bli provosert. Eller er noen brukere og gjester jeg har plassert i boksen "si hva du vil, du får faen ikke svar fra meg", får gjøre det med flere hehe.

Skrevet

Det lønner seg å kun poste som "gjest." Da er det myyyyyye mer slitsomt for moderator å skulle holde orden på hvem som gjentatte ganger er "ufin," slik at du kan kritisere alle uten å måtte frykte reaksjoner, om du ikke poster enormt mye på en gang. Men det forutsetter at du ikke bruker et gjestenick.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis du forteller mye personlig om deg selv på nett, kan andre kjenne deg igjen, enten du poster som gjest eller registrert bruker.

Det er veldig synd at enkelte gjemmer seg bak gjestepostinger, kun for å kunne slenge dritt. De ødelegger for resten av gjestene, som for det meste har fornuftige ting å komme med.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Jeg ser ikke slike innlegg jeg....men jeg leser bare i noen få temakategorier.

Ja huff, om det er et problem her at gjester sier mye stygt, så får kanskje KG bare stenge.

Om du bare slenger dårlige kommentarer tilbake, bidrar du selv til et mer utrivelig forum.

Gjest gjest- silje
Skrevet

Må si at jeg ikke har merket alle disse "frekke" gjestene jeg :lete:

Har merket dem som kommer med trolleinnlegg for å få opmerskomhet, men ikke direkte frekke gjester..

Gjest Gjest
Skrevet
Pga at jeg er dritt lei av den eller de gjestene som gjør det støtt og stadig til meg.

Da kan vel jeg også slenge dritt til hver bidige registrerte bruker her fordi noen har gjort det til meg?

Men, nei, jeg er ikke sånn og jeg håper du blir sparket ut her i fra for slikt skal ikke tålereres. F.eks meg har aldri gjort deg noe så du har ingen rett til å gjøre det mot meg (ikke at du har gjort det heller).

Med andre ord, du er ikke noe bedre enn de gjestene som slenger med leppa om du har tenkt å gjøre alvor av trusselen.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Men, nei, jeg er ikke sånn og jeg håper du blir sparket ut her i fra for slikt skal ikke tålereres.

Du får be moderatorene eller starte en underskrivs kampanje her inne for og få meg kastet ut da vet du, Får du nok så får du sikkert det du ønsker

Gjest Gjest
Skrevet
Da kan vel jeg også slenge dritt til hver bidige registrerte bruker her fordi noen har gjort det til meg?

Denne personen her gjør ikke annet, starter bruker etter bruker, tråd etter tråd om det samme. En enkel konklusjon er at det ikke er en saklig debatt som er intensjonen. Ta hans eget råd og ignorer det.

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)
Denne personen her gjør ikke annet, starter bruker etter bruker, tråd etter tråd om det samme. En enkel konklusjon er at det ikke er en saklig debatt som er intensjonen. Ta hans eget råd og ignorer det.

Tråd etter tråd om det samme......... Så du sier av de sikkert nærmere 5000 innlegg jeg nok har skrevet inne på dette forumet i løpe av årene så er alle det samme ?

Vel skal si jeg er ensformig.

La meg gjette og de er alle om og tolke malerier og døden ikke sant ?

Endret av Melchizedek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...