Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kom utav et forhold for ikke lang tid siden, forholdet var på slutten preget av sjalusi og mye krangling. Jeg er ikke interessert i å ha exen min tilbake -er trist men har ikke den store kjærlighetssorgen ettersom jeg følte det var riktig at vi gikk fra hverandre.

Jeg ønsker egentlig å bare fokusere på meg selv nå, bruke tid på å være single (vært i flere forhold tidligere), men av en eller annen grunn blir jeg så utrolig opphengt i andre gutter. Jeg er betatt av flere samtidig, selv gutter jeg ikke kjenner.

Jeg irriterer meg over dette, siden jeg i utg.punktet ikke vil inn i noe forhold nå - hvorfor skal jeg da gå rundt og tenke / drømme om gutter når det jeg egentlig vil er å fokusere på meg selv??

Høres kanskje lame ut, men det er faktisk ganske irriterende. Er det slik at jeg ubevisst leter etter en rebound / trygghet ? Flere som har det slik?

Det har blitt litt typisk for meg å reagere slik etter et avsluttet forhold, et par ganger har jeg også innledet et forhold med de guttene jeg har tenkt på med varierende hell.

Hvordan kan jeg bryte dette mønsteret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nyforelsket
Skrevet

Hei! Dette skjer meg hver gang jeg er på vei ut av, eller er ute av et forhold. Jeg skyter ut antennene mine med en gang. Ikke fordi jeg er redd for å være alene, langt ifra, jeg elsker alenetid, men fordi jeg synes spenningen rundt å treffe nye gutter er for herlig til å motstå. Jeg har gjort det slutt alle mine tre lange forhold. 2 stk. to-års samboerforhold, og ett halvannet års forhold i midten. Har ikke følt noen stor sorg, da det har vært min avgjørelse, iallfall jeg som har tatt initiativet, og bare fortsetter livet med forventninger og glede. Det har vært gode grunner til alle brudd, og jeg vet at det var det eneste riktige.

Må ærlig innrømme at det har gått så fort som èn uke mellom to av de, og maks èn mnd før jeg har truffet min nye kjæreste. Vi har jo ikke blitt sammen så fort, men vi har begynt å date så fort. X-samboeren min flyttet for 3 uker siden, vel og merke etter lang tid som bare venner som bodde sammen, og jeg er allerede lykkelig nyforelsket.. Dette ville selvsagt vært annerledes om jeg ble "dumpet". Jeg var mentalt forberedt på bruddet lenge før han trodde noe var galt.

Men men.. Jeg har ikke hatt ett eneste forhold jeg ikke har vært stormforelsket, og minimum 1,5 år langt.. Er bare glad jeg nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...