Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg går rett og direkte på sak her... Når jeg har sex med min kjære så er det like før jeg får orgasme hver gang men han får ofte utløsning rett før jeg kommer og mister dermed orgasmen min. Vi har snakket en del om dette og han er også villig til å prøve ut ting for å holde lenger, er det noen av dere som har noen tips eller triks å komme med?
Gjest Gutt21 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeg går rett og direkte på sak her... Når jeg har sex med min kjære så er det like før jeg får orgasme hver gang men han får ofte utløsning rett før jeg kommer og mister dermed orgasmen min. Vi har snakket en del om dette og han er også villig til å prøve ut ting for å holde lenger, er det noen av dere som har noen tips eller triks å komme med? Aner ikke hvor gamle dere er, men jeg hadde samme problemet før 1. Vis han ikke har problemer med ereksjon så skal det ikke være noe problem å fortsette etter en orgasme. Men da kan det ta LANG tid før han kommer neste gang. 2. Han kan få en orgasme 5-10 minutter før samleie. Når han da får staken opp igjen og klar for arbeid vil han vare en god del lenger ( det gjør jeg ihvertfall) 3. En effektiv teknikk som jeg bruker: Ha sex til orgasmen kommer, rett før jeg begynner å komme presser jeg hardt på undersiden og oversiden av hodet( ca på strengen). Dette vil føre til at man får en orgasme, men ingen veske kommer ut + staken holder seg oppe! 4. Kan ikke han fortsette å stimulere deg etter sin orgasme da? Slikke, fingre osv? 5. Litt mer langsiktig så kan han begynne å trene den lukkemuskelen. Husker ikke hva den heter! Men den er ihvertfall under pungen! Det han kan prøve: Ha en liten vaskeklut over penis når den er erigert og prøve å løfte den opp og ned. For å gjøre ting tyngre kan han ha mer vann på kluten. Han kan også trene med å stoppe strålen når han tisser. Dette gjorde jeg i 6 mnd nesten hver dag, og forskjellen ble faktisk stor! Min situasjon nå: Jeg kan ofte komme etter 2 min med samleie, men vis madammen er keen på mer så stopper jeg orgasmen ( punkt 3). Da varer jeg ihvertfall i 10 minutter til. Har ikke måtte vare lenger for madammen blir sliten etterhvert ;P
Jare79 Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Hei Det dere må prøve er Promax. Kan kjøpes på f.eks kondomeriet. Smøres på penishode ca 30 min til en time før sex.... Lykke til
amyrlinn Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 en erfaring jeg har er det at x'en holdt mye lenger da han brukte kondom. vet ikke om dere har prøvd dette da
Gjest nobilian Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 *** Mange tips som går på å tyne mer ut av ham her, men et gratis triks er rett og slett om du ikke gjør det så tydelig at du holder på å komme. Jo mer leven du lager, jo fortere kommer han.
helgemann Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Det kan hjelpe å holde en finger på skrotum. Det kan og hjelpe å holde en finger på urinrøret, ved roten av penisen. Det som funker for meg, er å tenke på husbygging. Da jeg blir jeg ikke så seksuelt forkusert, og kan da holde på ganske lenge. Endret 19. juli 2009 av helgemann
Helene Harepus Skrevet 29. juli 2009 #7 Skrevet 29. juli 2009 Dra på Kondomeriet og kjøp kondomer med bedøvelseskrem inni Det gjorde vi, og det hjelper faktisk.. kondomet bør haes på ca 3-5 minutter før samleie, da har det best effekt:) Og for å legge til, det var faktisk samboeren min som tok det opp med meg, og ønsket at jeg skulle sjekke ut mulighetene:) Lykke til!
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Istenden for at han skal undertrykke sin nytelse, kan ikke du øve deg på å komme fortere? Eller komme etterpå? Grunnen til at jeg sier dette er at jeg vokste opp og debuterte seksuelt med stort fokus på ikke å komme for fort. For jeg hadde fått høre at det viktige var hennes orgasme. Jeg ble etterhvert veldig flink til å undertrykke min egen nytelse, men før det var det en del runder med skam fordi jeg hadde kommet for fort - etter hennes mening. Det har medført at jeg idag har en mental sperre i forhold til det å få orgasme sammen med min kone. Jeg får ikke orgasme sammen med henne, til hennes store frustrasjon. Orgasmer bør være noe positivt - også når menn får orgasme. Derfor er mitt råd at hans orgasme ikke gjøres til et seksuelt problem. Sex skal være tenning og nytelse og ikke en kamp mot nytelsen og orgasmen.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #9 Skrevet 30. juli 2009 Du kan trene han opp til å vare lengre,noe som kan være ett hyggelig eksperiment..ved å drive han til kanten så " nekte " han utløsning..det gjør også hans orgasme sterkere til slutt,eller gi han serie orgasmer.. kan også trene en mann til å få orgasme uten utløsning..mange vet ikke at det faktisk kan være to forskjellige ting for en mann..: ) Så gjør han til ett eksperiment en gang i blant å ta styringen over kroppen hans..han vil garantert like det : ) Kan også trene deg selv til å få orgasme lettere..en feil mange menn gjør er når noe fungerer for kvinnen så gjør de det hardere eller raske..samme konstante rytme er magisk..hvis noe fungerer ikke endre noen ting.. Ett annet tips for å forlenge kvinnens orgasme, er å stoppe for så å gi ett støt for hvert sekund.. Lek å lær av hverandre..og ta kontrol over mannen din litt : ).han er ikke statisk..hvis en mann er treg med sin orgasme er det interesant å pushe han til å kommer raskere..er han for rask så kan man få han til å komme senere..: ) "Å elske er en kunstform": )
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #10 Skrevet 30. juli 2009 "Det har medført at jeg idag har en mental sperre i forhold til det å få orgasme sammen med min kone. Jeg får ikke orgasme sammen med henne, til hennes store frustrasjon." Det der sitter i psyken din..det kan endres...sex har like mye med psyken å gjøre som med kroppen. " Å elske er en kunstform " nytelse tillit og lek...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juli 2009 #11 Skrevet 30. juli 2009 "Det har medført at jeg idag har en mental sperre i forhold til det å få orgasme sammen med min kone. Jeg får ikke orgasme sammen med henne, til hennes store frustrasjon." Det der sitter i psyken din..det kan endres...sex har like mye med psyken å gjøre som med kroppen. Ja, det har også jeg skjønt. Og jeg vet også at problemet kommer av den skamfølelsen jeg fikk da jeg bare lot orgasmene komme naturlig. Jeg mener at menn ikke bør bebreides for dette og dermed føle skam.
Gjest Gjest_Petter_* Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Dette problemet har vi løst en gang for alle på en veldig enkel måte. Jeg tilfredsstilller henne før jeg kommer selv. Jeg bruker munnen på henne eller fingrer henne til orgasme først. Blir veldig kåt av dette selv. Når jeg så trenger inn og etter hvert får orgasme selv, er hun så oppvarmet at hun kan få flere raske orgasmer før jeg kommer. Det siste blir uansett en bonus for jeg sørger for hennes orgasme før jeg selv trenger inn. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 Ja, det har også jeg skjønt. Og jeg vet også at problemet kommer av den skamfølelsen jeg fikk da jeg bare lot orgasmene komme naturlig. Jeg mener at menn ikke bør bebreides for dette og dermed føle skam. Menn og kvinner trenger ikke å føle skam, det ødelegger mye..det er ingenting å bebreide. Man utvikler seg til å bli en elsker, det er ikke noe man er..å bli en god elsker for noen handler om tillit lek og utvikling av en selv og hverandre. Ingen er statisk..man kan både strekke og brekke sine egne grenser og andres. Ofte klarer man ikke gjøre det selv når det sitter i sinnet. " Å elske er en kunstform"
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 Hvis det ikke er så lenge siden han kom sist, kan han holde ut lenger. F.eks. kan gutten komme og så bli harde igjen etter 10 - 30 minutter, i mellomtiden kan han leke med deg. ;-) Eller så kan han komme f.eks. om morgenen eller et par timer i forveien, og så kan dere ha samleie. Men de fleste gutter får problemer med å holde igjen når jenta klemmer mye, og vi må jo klemme for å klare og komme...det har jeg ikke funnet noen videre løsning på. ;-) Jeg kommer som regel før samleiet, da er jeg også så våt og klar at det bare er å ta den inn uten noen videre dikkedarer (han er litt stor i forhold til meg, så ellers bruker vi litt tid på å få den inn).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå