Gjest Gjest_Dextra_* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Hadde fra før av ei pusi på 8 mnd, som er snill og leken. For få dager siden skaffet jeg meg ei lita frøken til på 8 uker som jeg håper skal gå godt sammen med hun jeg har i fra før. Nå har de bodd sammen i 4 dager og den minste på 8 uker bare freser og knurrer når den store kommer for nært. Den store hopper stadig fram og inviterer på lek, mens den lille bare freser og spytter. På avstad er det greit, men det er altså hvis den store kommer for nært. Noen som har tips til hvordan jeg skal forholde meg til dette? Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å trives sammen? Vil det hjelpe å bare ta tiden til hjelp? Skal den lille straffes for oppførselen på noen måte? Takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Gi det tid. 4 dager er for kort. Siden den store er inkluderende, så går nok dette helt flott til slutt, men la dem nærme hverandre seg hverandre på egne premisser.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Jeg tenker også at det beste er å gi det tid. Jeg tror også fresingen er en måte å beskytte seg på fordi hun er så mye mindre.
Gjest Gjest_Dextra_* Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Tusen takk for svar Da venter jeg og ser hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå