Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 hei. Jeg tenker og tenker,skal,skal ikke? Har lyst hår ned til midt på ryggen.Skal jeg klippe meg kort? Har lysst å fiske meg opp litt,men vet ikke om jeg tør,er redd jeg skal angre,eller at sambo skal synes det er stygt. Er redd jeg en smule har lagt selvtillitten/egoet mitt i håret.Vet det hørres teit ut,men slik er det. Men vill ikke at det skal være slik. :-? Noen dager er jeg super fornøyd med håret mitt,andre dager vil jeg bare ha det bort fortest mulig. Vil folk se annderledes på meg?Føler en seg friskere med kort hår? Dere som har kort hår,hva er deres grunn?
Lillebi Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Jeg hadde langt hår og klippet det kort. Ville ha litt forandring. Det var kjempe deilig! Hodet føltes friere og lettere! Folk reagerte selvfølgelig på forandringen. Ansiktet mitt kom mer frem, og jeg ble en ennen "type". Jeg følte meg mer sporty.. Alle syntes jeg var fin - men det var "mellomfasen" da jeg etter hvert begynte å spare igjen at det var kjipt... Men det er mer styr å ha kort hår. Særlig for slike som meg som har fall i håret som gjør at det ikke alltid vil ligge slik jeg ønsker av seg selv... Nå har jeg det ganske langt igjen - må bare ha oppsatt hår når jeg gifter meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå