Gå til innhold

Hva er hun?

MarianneE

Anbefalte innlegg

Her i nærheten av hvor jeg bor, så bor det og ei jente som er rundt 20 år. Hun er kraftig, og går gjerne med hoftebukser, og korte topper, slik at magen henger godt på utsida, og disse berømte håndtakene og et par valker vises ganske så tydelig.

Jeg har alltid tenkt at herregud.... nå må hun virkelig lære seg og kle seg ordentlig snart! Jeg er stor sjøl, men jeg kan da kle meg etter kiloene!

Jeg har nesten vært flau på vegne av jenta, og lurt på om hun egentlig har speil hjemme.

Så henne igjen idag. Med "alt" hengende på utsida, men da slo tanken meg:

Herregud så modig hun er! Tenk og være såpass ung og så sikker på seg selv, at hun uten problemer kan gå kledd slik! Så modig er ikke jeg! Tenk og gi så totalt f**n i alle andres mening og gå akkurat slik hun selv vil!

Beundrer slike jeg!

Men, er hun modig eller er hun bare blind for sin egen fysiske begrensning hva klær angår? Hva mener dere?

Jeg blir aldri helt enig med meg selv........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger jo ikke å fremheve sine dårlige sider ..... ergo jeg synes ikke man skal vise magen hvis ikke den er forh. flat og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Man bør ikke gjøre seg feitere enn man er ved å gå med trange, utfordrende klær.

Nei,behold klærne på mener jeg. Men modig er hun! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en som enten aldri har latt seg styre av hva andre mennesker måtte mene om hennes utseende, eller som har klart å frigjøre seg fra dette. Hun vet at hun blir stirret på, snakket om, og muligens vet hun også at hun får en egen tråd på KG, men hun velger å gi faen. Deres meninger om hennes mage er henne knekkende likegyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er rett og slett ei som gjør og kler seg akkurat slik hun vil. Om det så er de samme klærne og str som veninnen eller mote hun liker.

Men jeg mener man bør da finne en størrelse som passer slik at man slipper å skvise kroppen inn i for trange klær!! Det synes jeg ikke ser modig ut, men rett og slett teit ut!!!

De fleste klær kommer da i forskjellige størrelser... eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan jeg ville, og ikke ville, ha kledd meg dersom jeg hadde hennes kropp, men det er fordi jeg sikkert er litt "feig" :ler:

Hva jeg syntes er pent, og ikke pent, skal ikke styre hva naboen skal syntes, eller gjøre.

Tenk om det hadde vært slik her som det er i "Langtvekkistan"

Jo fetere dama er, jo bedre er det :ler:

Tenk deg det da, i ukene før bryllupet blir "bruden" fetet opp, for og virke til å komme fra en god familie.

Nope, så lenge folk er hyggelige, så kan de gå i "aske og sekk" for min del.

Hahahaha..... i denne materialistiske verden, så virker det som om, det eneste man kan få for mye av, er KROPP :hoho:

Bra over og underlinje, i god kondisjon, utmerket temperament.

Korrekt bitt, og halefeste, kunne hatt bedre bakbensvinkler. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har et speil. Og alle har klær og kan speile seg. Hvis man selv er fornøyd når man har kledd pås eg og speilet seg, så synes jeg det er helt aldeles strålende :hoppe:

Det er nok av unge jenter - og eldre - som ikke klarer å se seg i speilet selv om de er strl 38 og har nydelige former. Så hipp hipp hurra for de som kler seg som de vil og tar rennafart og driter i hva andre måtte mene om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvis moten sier bar mage - er det da forbeholdt de med flate, faste mager uten en kg for mye? De fleste har ikke slike mager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke bare forbeholdt de som er tynne, men jeg synes det sier litt om hennes smak. Alle er forskjellige, og ikke alle kler alt. Det der er ikke fint, og hvis hun ikke ser det, ja da har hun rett og slett en veldig dårlig smak. Så enkelt er det. Har ikke noe med modig å gjøre spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med Amber der. Det har -slik jeg ser det- ingenting med dårlig smak og gjøre. Liker forresten ikke det uttrykket. Alle har forskjellig smak, og da blir det feil og si at de som har en annen smak har en dårlig en!

Men.....jeg mener at bare det og kle seg slik hun selv vil, og blåse i hva andre mener, jo det betegner jeg som modig!

Hvem andre av oss tørr det?

Selvom hun ikke er tynn, sp mp hun få kle seg som hun vil! Alle overvektige kan ikke klees på for og tekke "alle andre"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Man trenger jo ikke å fremheve sine dårlige sider ..... ergo jeg synes ikke man skal vise magen hvis ikke den er forh. flat og fin.

hva om hun ikke mener det er hennes dårlige side?

Ikke alle synes syltynt er det fineste

Modig er hun, og mange andre burde også lære seg til å gå i de klærne en selv vil og ønsker uten å tenke på hva andre mener.

selv er jeg overvektig, og går stort sett i store gensre, og ingen ser hvordan jeg egentlig ser ut :oops: er blitt flink til det jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende ho går i klede ho trivest i - og samtidig gir blaffen i kva totalt framande folk måtte tenkja, for kvifor bekymra seg for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt kommentarer på en arbeidsplass. To som var ganske tykke, gikk i shorts og ikke for vide t-skjorter. Kommentarer som (bak ryggen) - at de orker, gå slik når de er så tykke osv.

Jeg måtte bryte inn og si at jeg syntes det var tøft. Det var i tillegg varmt som fy -.

Dessuten - digre telt har aldri vært fordelaktig, selv ikke for de trinne. En valk eller to - hva så.

Har to venninner som er litt runde, med store bryst osv. De gjemmer seg ikke vekk - og man legger ikke merke til at de har tjue kilo for mye, der de sprader i sexy klær. Hadde de gjemt seg i "telt" - så hadde de virket dobbelt så digre...

Hun er tøff, etter min mening. Vi har de magene vi har. Hun er ung, da er det lov. Hva jeg - som snart ... om par år - er førti, sprader rundt i, må jeg ta mer hensyn til...slik at det ikke blir patetisk, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med Amber der. Det har -slik jeg ser det- ingenting med dårlig smak og gjøre. Liker forresten ikke det uttrykket. Alle har forskjellig smak, og da blir det feil og si at de som har en annen smak har en dårlig en!

Greit nok, men når ALLE andre reagerer fordi INGEN synes det er fint... hva sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg synes faktisk at det er fint når de som er overvektige kler seg i mindre klær, istedet for å gjemme seg under store telt.

Men når valkene velter ut av en topp som rekker akkurat under brystene, er det noe helt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har vel antageligvis lyst til å kle seg som venninnene hennes gjør....For mange er jo d d viktigste i den alderen...Kritikkløst!!! Javel! Forhåpentligvis går d over av seg selv. Når d er sagt, syns jeg folk skal få være i fred m sine valg, hva enten d gjelder hår, klær, sminke, kroppsform...You name it!!! Mangfoldighet er et gode og liver opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at hun er modig er jeg ikke enig i. Jeg ville heller anta at dette er en jente som vil kle seg etter moten, gjøre som venninnene - være helt konform - med andre ord ikke modig. At hun ikke selv skjønner hvor forferdelig det ser ut, syns jeg for hennes del er tragisk. Hun kunne sikkert vært en veldig søt ung jente hadde hun ikke kledd seg slik. Og jeg snakker ikke om å kle seg i store telt, men noe som dekker litt mer og f.eks. finne et snitt som er fordelaktig. Det har MYE å si! Har en venninne som er svært overvektig, men hun kler seg så fint! Og det er ikke snakk om trauste kjipe kjerringklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er svært overvektig' date=' men hun kler seg så fint! Og det er ikke snakk om trauste kjipe kjerringklær...[/quote']

Kanskje du kunne få venninnen din til skrive inn her hvor hun får kjøpt kule klær med godt snitt for store folk. De er definitivt ikke enkle å få tak i. Og i alle fall ikke for en ung jente som sikkert bare vil kle seg som andre.

Det er sikkert nok av dem som ser skeivt på henne og andre på grunn av måten hun kler seg. Kan ikke vi voksne damene i alle fall være modne nok til å se henne som ei ung jente som jobber litt med å finne ut hvordan hun trives best. Være litt rause.

Synes det er latterlig at store jenter skal måtte skamme seg over kroppen sin og liksom ha et "ansvar" for at andre ikke skal bli belemret med å se en valk eller to.

Opp med hodet - puppene fram - små eller store og ta den plassen dere trenger damer.

Kvinnekroppen er fantastisk uansett (Den kan faktisk lage mennesker) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...