_milla_ Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 jeg bruker ca aldri selvbruner.. brukte mye før, å etter å ha gått rundt gul å skjollete har jeg egentlig gitt d opp for mange år siden, MEn.. har jo lyst å ha litt farge i sommer, å har ikke vært så lett å få den optimale brunfargen til Nå hvertfall.. hvordan blir egentlig resultatet om man først bruker selvbruner og sÅ soler seg? jeg har en følelse av at sola liksom bare legger seg oppå selvbruneren å når selvbruneren forsvinner etter noen dager/en uke så forsvinner også brunfargen fra sola..?? eller er dette innbilning??
stella K Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 jeg bruker ca aldri selvbruner.. brukte mye før, å etter å ha gått rundt gul å skjollete har jeg egentlig gitt d opp for mange år siden, MEn.. har jo lyst å ha litt farge i sommer, å har ikke vært så lett å få den optimale brunfargen til Nå hvertfall.. hvordan blir egentlig resultatet om man først bruker selvbruner og sÅ soler seg? jeg har en følelse av at sola liksom bare legger seg oppå selvbruneren å når selvbruneren forsvinner etter noen dager/en uke så forsvinner også brunfargen fra sola..?? eller er dette innbilning?? det er innbilning hvis du ikke har prøvd selvbrunere på flere år, så kan jeg love deg at de nye som er kommet de siste årene er utrolig mye bedre enn de for noen år tilbake try it!
_milla_ Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 det er innbilning hvis du ikke har prøvd selvbrunere på flere år, så kan jeg love deg at de nye som er kommet de siste årene er utrolig mye bedre enn de for noen år tilbake try it! har du noen gode forslag? jeg er litt var på lukt kan du si.. vet om flere som sverger til st tropez, men den er vel ikke den letteste å få tak i heller.. ?
Bahia Skrevet 25. juli 2009 #4 Skrevet 25. juli 2009 Fargen fra sola forsvinner IKKE når selvbruneren gjør det. Og som du sikkert vet, så gir ikke selvbruner deg noe beskyttende lag mot sola. Så det går helt fint Hos hudpleieren finner du mye bra. Er du ute etter noe billigere, syns jeg Dove sin som gir gradvis brunfarge er kjempefin. Det blir ikke så oransje-aktig. I tillegg er den fin om du ikke er så flink til å smøre utover helt jevnt i og med at den gir lite farge fra gang til gang, så da slipper du skikkelige stygge skiller..
Gjest Raptuza Skrevet 25. juli 2009 #5 Skrevet 25. juli 2009 Anbefalar og Dove sin ansiktssjølvbrunar. Brukar den og er kjempefornøgd! Anbefalar Piz Buin og Comadynes til kroppen.
Ninafrøkna Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Synes ingenting slår m.d formulations eller i.d bare minerals sine selvbruningskremer (omtrent de samme de to).De gir en flott naturlig farge så lenge man ikke overdriver påføringen og fader jevnt uten å etterlate flekker.Det er også mørk farge på dem så man ser hvor man har påført kremen.Man blir brun med engang men den optimale intensiteten på fargen oppnåes etter noen timer.Så kan man bruke den både på kroppen og i ansiktet.I love it. Endret 26. juli 2009 av Ninafrøkna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå