Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Er du venn med eksen din? Hvordan var bruddet? (og hvor lenge var dere sammen)
Gjest Gjest_lillemy_* Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Er du venn med eksen din? Det er på en måte meningen, men jeg tror nok det er mest jeg som klamrer meg fast. Hvordan var bruddet? Hardt og brutalt og som lyn fra klar himme.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Vi var sammen i godt over tre år, i dag er vi på "hei, hvordan går det?" når vi møtes, men vi er ikke gode venner. Bruddet var langt og tøft (for meg), bl.a. fordi han og min daværende beste venninne holdt på. Vi var i samme vennegjeng, ikke lett å måtte møte de to flere ganger i uken. Ting ballet på seg, livet ble tungt, trist og relativt ensomt. Alt ble lettere da jeg til slutt fikk muligheten til å flytte fra stedet og jeg kunne dumpe dem alle sammen (Til orientering er dette noen år siden. Jeg har fått videre med min nåværende samboer, jeg har fått fantastiske venner og bor på et nytt sted. Jeg er verken bitter eller sint, men stingene av ubehag kan komme dersom jeg tilfeldigvis skulle støte på de to. De går tydeligvis bedre sammen enn det han og jeg gjorde, og det er jo flott for både dem og meg!)
Afaia Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 X'samboer var jeg sammen med i overkant av fire år. Bruddet var helt forjævlig (jeg som gikk, han slo seg vrang), advokater, krangling, varsel om søksmål osv. Vil aldri se han igjen, og har ikke snakket med han siden ca en uke etter at jeg flyttet ut (august 07). Siste x var jeg sammen med i så mye som 14 mnd, avstandsforhold. Vi slo opp pga avstand og null kommunikasjon (kunne snakke sammen hver 10. dag fordi han ikke var interessert i å ringe eller sende mld, jeg som slo opp). Vi har møttes én gang når han var i nærheten og kommer sikkert til å møtes om han er her nede igjen. Hender vi sender sms eller snakker på msn. Jeg føler egentlig ikkeno behov for å være venn med x'er.
Gjest TS Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Er midt oppi et vanskelig brudd. Vi har vært sammen i 2,5 år og har hatt et veldig fint og intenst forhold. Hadde håpet på at vi kunne skilles som venner, men slik som ting er nå, ser det ikke slik ut. Tror heller vi kommer til å være bitre uvenner en god stund :'-( ...Mye på grunn av hvordan jeg har rotet til ting i det siste :S
Polly Ester Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Vi var sammen i fem år og det var jeg som gikk... Han ville ikke at vi skulle skilles, men fant seg ny dame et par-tre mnd etter, så det var nok ingen av oss som tok bruddet veldig tungt. Vi snakker fint sammen og er venner - mye fordi vi har en datter sammen. Uten henne hadde vi sikkert vært på hils om vi hadde møttes, men ikke hatt noe kontakt utover det.
Licota Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Jeg var naiv og håpet det, men skjønte til slutt at han var såret og lei seg. Og ville gå videre.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Vi var sammen i fire år. (samboere i 2) Og er veldig gode venner. Snart to år siden det blei slutt. Og vi ringes fremdeles et par ganger i uka. Og spiser middag sammen av og til. Nå som jeg har fått ny kjæreste er det ikke så ofte lenger. Men vi er gode venner. Det var jeg som gjorde det slutt. Litt overraskende for han sin del. Men etter noen uker gikk det greit med han. Jeg derimot begynte å slite litt etter en halvannen måned. savnet han veldig, og angret for at jeg gjorde det slutt. Da ville ikke han ha meg tilbake. Men bruddet gikk rolig for seg og vi kranglet lite gjennom bruddet. men nå er jeg mer lykkelig enn noen gang, med en fantastisk kjæreste
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Bare på "må" basis pga barn. Hun ble feit og tok ikke hint og samtaler om emnet,hun ville rett og slett ikke gjøre noe med saken. Helt greit brudd for meg,hun flyttet ut og jeg fant meg ny slank dame 3 mnd senere
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 Bare på "må" basis pga barn. Hun ble feit og tok ikke hint og samtaler om emnet,hun ville rett og slett ikke gjøre noe med saken. Helt greit brudd for meg,hun flyttet ut og jeg fant meg ny slank dame 3 mnd senere Og Brutal Mann snakker om kvinner som ikke kan elske sin partner ??
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #11 Skrevet 17. juli 2009 Første eksen var i 2 år og noen måneder. Kan fint prate med han om jeg møter han, inviterer han på fest o.s.v ikke noe problem der i heletatt. Var jeg som gjorde det slutt etter litt for mye mas men ingen av oss tok det veldig tungt egentlig. Andre eksen var også jeg som gjorde det slutt, han slo seg helt vrang, slang masse dritt om meg o.s.v og så stakk han av og ble bort, prater egnetlig ikke noe med han, verken han eller jeg har intresse av det. Siste eksen er jeg venner med, har samme venneflokk og ingen problemer med å være rundt hverandre, invitere han på fest, dra på kino med venner o.s.v
Gummiloppa Skrevet 17. juli 2009 #12 Skrevet 17. juli 2009 Vi var sammen i ca. 2 måneder, og fant ut at vi passet bedre som venner. Og nå er han en av de beste vennene jeg har
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #13 Skrevet 17. juli 2009 Har en x jeg er venn med.Vanskelig og holde kontakt med han da min nåværende ikke tolerer det og tror at vi har lyst på hverandre forsatt. Dette stemmer jo ikke. vi var aldri helt sammen,men rotet fra og til i mange år. Jeg var gravid med han for ca 15år siden og tok abort,da jeg var veldig ung. vi har prøvd ett forhold i voksen alder,men funnet ut at vi passer best som venner.Er noe som mangler nå idag for oss begge. Syns det er synd at jeg ikke kan ha mere kontakt med han enn tilfeldig kontakt idag pga nåværende sambo,men man må tenke hva som er viktigst da.. Min x vet og han skjønner problemet.Det viktigte er at vi vet hvor vi har sier han.Og det er at vi har fått ett merkelig,godt vennskap der vi er glad i hverandre på en ukomplisert måte. Generellt er jeg ikke noe for og være venn med x. Er dert slutt,så er det slutt mener jeg.
Gjest Gjest_Lizzy_* Skrevet 17. juli 2009 #14 Skrevet 17. juli 2009 Jeg var sammen med x'en i 13 år, gift i 5. Det var jeg som gikk, men han fikk ny samboer etter 2 mnd., så tror nok ikke han tok det så tungt som han skulle ha det til. Selve bruddet var det ingen dramatikk rundt, og alt gikk fint for seg med deling av bo osv. I dag er vi venner og snakkes på tlf av og til (helst praktiske ting) og ting er helt ok.
Daddy Skrevet 17. juli 2009 #15 Skrevet 17. juli 2009 Siste x har jeg et veldig godt forhold til. Samboere i 5 år. X før det igjen, kjærester i 3 år, har jeg ikke et forhold til overhodet.
Lovis Skrevet 17. juli 2009 #16 Skrevet 17. juli 2009 Sammen i 8 år, og slutt i 2. Har et fint venneforhold nå, men det er kanskje pga barn. Aner ikke om vi hadde vært så gode venner om ikke barna bandt oss sammen. Da hadde vi sikkert bare pratest om vi traff hverandre eller gjerne drøyd bruddet til den store krangelen kom, i stedet for å ta til vett og gå mens vi enda var venner.
mariab Skrevet 17. juli 2009 #17 Skrevet 17. juli 2009 Vi var sammen i 1,5 år. Det var fælt da, men vi hadde vel begge skjønt at det kom til å skje. Siste halve året var vi kun venner egentlig. Og når jeg møtte min nåværende samboer var det bare det som skulle til. Dette er nesten 4 år siden. Men han er en kul fyr og vi prater og spiser lunsj sammen innimellom.
bubbissa Skrevet 17. juli 2009 #18 Skrevet 17. juli 2009 Er du venn med eksen din? Hvordan var bruddet? (og hvor lenge var dere sammen) Er du venn med eksen din? Ja, vi snakkes innimellom, men bor ikke i samme by. Møtes en sjelden gang når vi er på hverandres trakter, og da snakker vi kjempegodt sammen. Ikke noe ondt blod her. Men så er vi fremdeles single begge to. Dette er 1,5 år siden. Hvordan var bruddet? Tøfft nok, men sivilisert. Vi prøvde å respektere hverandres ønsker, og når vi ikke ville det samme i fremtiden, måtte vi bare innse at det ikke ville fungere på sikt. Vi var sammen i nesten 6 år. Ingen barn, heldigvis:)
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juli 2009 #19 Skrevet 17. juli 2009 Far til mine barn er jeg veldig god venn med. Vi har alltid samarbeidet veldig godt om alt som har med ungene å gjøre. Og vi kan ta en kaffe sammen i blant, hjelpe hverandre med litt småtteri og skravle om det meste. Har hatt to andre forhold etter at jeg ble skilt, og har ingen kontakt med noen av dem. Har ikke noe ønske om det.
Gjest Mbh Skrevet 17. juli 2009 #20 Skrevet 17. juli 2009 Jeg var sammen med X-en min i 8 mndr, og jeg slo opp pga at jeg ikke hadde de samme følelsene for han i slutten som jeg hadde i begynnelsen. Jeg prøvde og fortelle ham dette på en varsom og grei måte, men han ble helt knust. Vi hadde ikke kontakt på 1 år, men plutselig fikk jeg melding av han for 2 år siden der det sto at han var lei for at han ikke hadde gitt lyd fra seg og at han hadde tenkt en god del på ting, og funnet ut at han ville være venner. Nå de 2 siste årene har det gått veldig bra med vårt vennskap, vi snakkes omtrent hver dag og han er veldig god kompis med forloveden min. Faktisk skal vi 3 reise til syden sammen snart! :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå