Gjest Mayamor Skrevet 3. august 2003 #21 Del Skrevet 3. august 2003 Kondolerer. :cry: Varm klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. august 2003 #22 Del Skrevet 3. august 2003 Kondolerer. Trøsteklem fra Ingeborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2003 #23 Del Skrevet 3. august 2003 Som sagt før her, ord blir overflødige. Kondolerer så mye, og tenker på deg. Husk å ta vare på deg selv også Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 3. august 2003 #24 Del Skrevet 3. august 2003 Ord blir så fattige Minnie. Dette er helt forferdelig. Håper du har noen rundt deg akkurat nå. Tenker på deg. Valmue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #25 Del Skrevet 3. august 2003 Så grusomt :o Stakkars, stakkars Minnie :cry: Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. august 2003 #26 Del Skrevet 3. august 2003 :cry: Ufattelig tragisk. Ber om at du må finne styrke til å leve videre Minnie, og sender mine varmeste tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. august 2003 #27 Del Skrevet 3. august 2003 herregud, de gifta seg jo nettopp..... å nei.... visste ikke at det var såå gale med ham.... jeg kjenner ikke Minnie, men jeg ble oppriktig dårlig nå.... Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 3. august 2003 #28 Del Skrevet 3. august 2003 Dette var forfedelig trist å høre Minnie. Kjenner deg ikke men sender deg min dypeste medfølelse og masse varme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 4. august 2003 #29 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor står det at han er død?? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 4. august 2003 #30 Del Skrevet 4. august 2003 Fra dødssengen tok Minnie seg tid til, på tross av beroligende medikamenter og stor sorg, å sende en mail til en bruker her, som skulle vidreformidle den til alle på KG. Husker ikke hvor det står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. august 2003 #31 Del Skrevet 4. august 2003 Dette er fra Minnies dagbok: Kjaere alle KG brukere, faste og gjester, jeg har bedt Puff om aa poste denne meldingen for meg: Caspian döde i dag den 2. August av massiv hjerneblödning. Orker ikke skrive mer paa dette tidspunktet. Minnie Beth Israel Hospital, Boston Massachusetts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 4. august 2003 #32 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor står det at han er død?? Det står i dagboka hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. august 2003 #33 Del Skrevet 4. august 2003 Minnie Medfølelse i sorgen Hilsener Sexy Sadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 4. august 2003 #34 Del Skrevet 4. august 2003 Kjære deg Minnie - jeg føler så inderlig med deg, og sender varme tanker til deg. Ingen skulle behøve å gå igjennom det du gjør nå. Håper du har noen rundt deg som kan trøste og hjelpe deg. :cry: Stor trøsteklem fra Sheba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 4. august 2003 #35 Del Skrevet 4. august 2003 Så grusomt! Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 6. august 2003 #36 Del Skrevet 6. august 2003 Dette var utrolig tragisk ! Min dypeste medfølelse til deg Minnie ! Klem, Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. august 2003 #37 Del Skrevet 7. august 2003 Min dypeste medfølelse. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 7. august 2003 #38 Del Skrevet 7. august 2003 Du har min medfølelse Minnie. :cry: *stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 7. august 2003 #39 Del Skrevet 7. august 2003 Hvis det er IRL-Minnies kjære som er død; kondolerer så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 7. august 2003 #40 Del Skrevet 7. august 2003 Kondolerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå