Gjest Gjest_ODA_* Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har lyst på Ghd Dark rettetang er det noen som vet om den er bra??? Hva er forskjellen mellom Ghd dark og Ghd Rare Limited Edition IV Styler??
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Forskjellen på tengene er vel litt annerledes design, ikke mye. Ellers har de samme funskjon. Så er det tilbehøret i pakken, dark med svart veske og rare med leopardmønstret veske. Har darkjernet selv og synes den er helt grei. Jeg merker ikke mye forskjell i forhold til min forrige rettetang da. Men det som er greit er jo at den blir fort varm og piper når den har nådd tilstrekkelig temperatur, og den slår seg av automatisk etter en viss tid.
Gjest Gjest_ODA_* Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Forskjellen på tengene er vel litt annerledes design, ikke mye. Ellers har de samme funskjon. Så er det tilbehøret i pakken, dark med svart veske og rare med leopardmønstret veske. Har darkjernet selv og synes den er helt grei. Jeg merker ikke mye forskjell i forhold til min forrige rettetang da. Men det som er greit er jo at den blir fort varm og piper når den har nådd tilstrekkelig temperatur, og den slår seg av automatisk etter en viss tid. Ok Hvor kjepte du din i Norge eller utlande? Hvor mye måtte du gi for den?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg kjøpte den i London, ble ca. 1600 NOK da jeg kjøpte den.
Gjest Gjest_EVA_* Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Tenkte å kjøpe meg snarest Ghd rettetang, men er litt vanskelig å velge. Det står i mellom Ghd Dark den er helrt sort med sorte plater eller GHD Rare Limited Edition IV Styler det er den helrt nye sorte med gull plater og begge har runde kanter. Hva er forskjellen på de, er det like mange grader på de?Eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #6 Skrevet 18. juli 2009 Forskjellen er som sagt i designet, ellers er de like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå