Gå til innhold

Rørleggersprekken

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er rørleggere "kjent" for å vise rumpesprekken (aner ikke om de virkelig gjør det).

Har sett flere ganger på film der rørleggere har buksa så langt nede at rumpesprekken vises og folk som skal leke rørlegger i film drar gjerne bruka laaangt ned.

Er dette kun et filmfenomen og/eller hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Glør
Skrevet

De fleste menn som sitter på huk har det, og rørlegger er ett yrke hvor man tilbringer mye tid på knærne.

Skrevet
De fleste menn som sitter på huk har det, og rørlegger er ett yrke hvor man tilbringer mye tid på knærne.

Pøh! De fleste menn har da vitterlig ikke det. For min del klarer jeg å ha boksene normalt rundt midjen og har heller ingen mage som presser de ned - tror ikke jeg er alene om det. :gjeiper:

Men jenter og har jo noen ganger "rørleggersprekk". Mer forståelig med bukser med superkorte liv (eller hva det heter), pluss om man ser litt av rompa til en snerten snelle så gjør jo ikke det noe - bring it on! :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Rørleggere arbeider stort sett i klamme våtrom, og med sluk hvor der er konstant væte. Rørleggersprekken er evolusjonens måte å sørge for god ventilasjon, slik at våtromsarbeiderne ikke skal få sopp og råteskader i det konstant fuktige miljøet. Det blir litt samme prinsippet som når fugler utviklet svømmehud, bare motsatt.

Det er derfor kirken er imot praktisk seksualitet, særlig oral- og wetsex, fordi det vil være i strid med kirkens lære om vi utvikler gjeller. Kirken er imot evolusjon, nemlig.

Utlufting mot sopp er nok også årsaken til at kvinner zagger, om enn ubevisst. Selv om dette resulterer i å eksponere omverdenen for en sky av illeluktende rumpesvette, er det sikkert behagelig å kjenne en kjølig bris lufttørke "dalstroka innafor"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...