Gjest Hjelpløs overfor orgasmen :( Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er en dame på ca midten av 20 årene. Eg er egentlig veldig følsom, varmhjertig omtenksom, samvær har MYE si for meg, alt dette har betydd mere enn sex for meg. Jeg har nylig hatt samboerskaps brud... ---> det har vært avstands samboeskap mye pendling pga jobb osv.. I alle fall han var den første jeg hadde sex med. Hadde spart meg til den rette jeg hadde delt følelser OXO med, ikke bare for sex. Men forholdet hadde blitt vedig turbulent i det siste, hadde følelse at han misbrukte meg, krevde ALT av meg men dekket aldri mine behov, jeg tålte han en stund, prøvde å forklare han det men til slutt fant jeg ut at det ikke var noe hjelp i, så jeg gjorde det slutt. Hele greia var kjempe skuffende og sårende for meg, jeg prøver å ikke tenke på noe av sex, klinig osv. tanken på det sexuale er jeg litt allergisk av fortiden.. Må bare nevne det, tidligere hadde jeg ikke behov for onanering mer enn 2 ganger (MAKS) i måneden, men etter bruddet oppdaget jeg at onanering behovet mitt er økt i sammenlign med før. Kommer ikke til å onanere meg uansett, det har jeg bestemt, det har hendt jeg har fått det i søvna, det er jo forsovet greit. Men før 2 dager siden, så vknet jeg mitt på natta kjempe kåt, presset beina sammen, jeg våkna fra søvn, var totalt maktløs overfor fornuften, jeg begynte å fingre meg, samtidig hvor jeg tenkte "litt grann" på drittsekken jeg var samboer med, måtte det så det kom kjappere. fikk det til... Men morningen da jeg våknet var jeg kikkelig skuffa overfor hva jeg hadde gjørt. Jeg vil neppe fingre meg, men likevel kan jeg ikke noe for det! Er det vanlig det jeg gorde? Hva bør jeg ellers gjøre for å minske denne lysten? Tips plz?
Daddy Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Hei. Det virker som om du har et forhold til sex som ikke er veldig normalt i dagens samfunn. Utifra posten din kan det virke som du ser på din egen seksualitet som noe syndig. Det trenger du ikke. Å onanere er helt normalt. Kjør på med fingrene du.
Gjest Hjelpløs overfor orgasmen Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Ja første forholdet jeg var borti fungerte negatitivt sexmessig. Følte at sexen var mere verdt enn hele meg personlig. Har opplevd en del pga det, prøver å se bort ifra denne siden nå, men klarer ikke helt. Ikke minst har jeg nevnt at jeg ikke har hatt høy behov for det, det er bare meg. Vil ikke tenke på sex igjen før jeg finner den rette
Daddy Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Så lenge du gjør som du selv vil, og er fornøyd med det, så er du på en bra plass. Svarer først og fremst på spørsmålet ditt om det finnes ting du kan gjøre for å dempe kåtheten din. Om du aktivt går inn for å dempe kåtheten din så går du imot tanker og ikke minst hva kroppen din har lyst til. Det er forsket på emnet og uten at jeg tar meg tid til å finne frem litteratur (må rydde før frøkna kommer hjem) så er det ikke god stemning å holde tilbake sexlysten sin. Gjør det som føles naturlig, det betyr ikke at du trenger å treffe gutter og menn, du er relativt trygg i din egen seng alene, i den situasjonen er det ingen som presser deg til å gjøre ting du ikke vil.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Huff. Siden du har så trist forhold til din seksualitet tror jeg jeg skal gå ut å gi meg selv en heftig orgasme med vibratoren, bare for å hedre orgasmen som du holder tilbake. Onanering er da helt normalt. Jeg trodde ikke det fantes noen i dag som ikke visste det. Jeg skjønner at noen kan ha et vanselig forhold til onanering, men da må man jobbe med sin egen seksualitet for å finne ut hvordan man kan få et avslappet forhold til seg selv. Alle behøver ikke å onanere, men jeg syntes det er veldig trist når noen holder tilbake helt naturlige, sunne og gode lyster. Orgasme er også sunt for kroppen, det frigjør hormoner som kan gøre oss i bedre fysisk og fysisk form. Orgasme er en fantastisk gave som naturen har vært så snill å utvikle for oss. Så trist å la en så flott ting gå stil spille, fordi man skjems av seg selv.
felgen Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Det er egentlig veldig lite du kan gjøre for å minske lysten.. Enig med Etheral.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå