Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg bestilte varer for 1800 kr forrige mandag, de ble sendt samme dag (6.juli). har ennå ikke fått de??? Hvor lang tid pleier sånt å ta, aldri bestilt derfra før. Det stod 3-5 dager, men det stemmer jo ikke.... noen som vet? Hilsen den "utålmodige"
Honesty Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 7-10 dager, kanskje? De har ikke akkurat imponert meg på leveringstidene sine.
Gjest Vampen Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg bestilte varer for 1800 kr forrige mandag, de ble sendt samme dag (6.juli). har ennå ikke fått de??? Hvor lang tid pleier sånt å ta, aldri bestilt derfra før. Det stod 3-5 dager, men det stemmer jo ikke.... noen som vet? Hilsen den "utålmodige" Det varierer, men som oftest er det tollen i Norge som gjør at det drar ut i tid. De gangene det har tatt lang tid, så har det ofte vært varer som ligger på over 200 kr i verdi, og som har blitt sittende igjen i tollen i det vide og det brede. Tror det lengste det har tatt er 16 dager fra bestilling..
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jeg mistenker også det er tollen, irriterende... Hvorfor ikke bare "kjappa på"... sånn går det når man gleder seg til varer... Ikke noe jeg kan gjøre heller siden pakka ikke har trackingnummer.. får bare smøre meg tålmodighet da ... takk for svar!
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har bestilt fra Feelunique mange ganger. Når det er under 200,- kr. kommer pakken etter ca. 10-12 dager, hvis det er over grensen og det havner i tollen har det gått mellom to og tre uker.
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 hmm... det står at man skal kontakte dem om man ikke har fått pakken etter 15 dager da...? så det virker jo som den burde kommet innen det, men får vell bare vente.. MEN. Det stemmer at de betaler tilbake alle ekstra utgifter, feks moms og frakt, ikkesant????
vesla86 Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Men de tar sikkert ikke hensyn til treig norsk fortolling når de skriver 15 dager, så er nok bare å smøre seg med tålmodighet. Og ja, de betaler tilbake utgifter, har ihvertfall gjort det på meg når jeg har handlet for over 200,- Også vil jeg bare føye til at siden pakken din har en verdi på over 1000,- faller den inn under ordinær fortolling, ikke forenklet fortolling. Det innebærer ihvertfall at gebyret til Posten blir dyrere, men om det tar lenger tid aner jeg ikke! http://www.posten.no/760.cms
Gjest Sandbekken Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har visst altid vert uheldig når jeg har bestilt fra den siden.. Jeg har aldri ventet mindre enn en måned! Og ja, jeg bestiller altid under 200 grensa...
vesla86 Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Oisann, det var drøyt! Jeg har alltid fått pakkene 8-10 dager etter bestilling, sett at det ikke har blitt stoppa i tollen.
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Syns de tollfolka kunne vært litt mer effektive altså!!! Tar det en måned så betyr det at jeg må kjøpe nye kremer her i norge alikevel, de jeg har er tomme.. Og det er jo svindyrt! Synd det ikke er trackingnr så man kunne ringt å mast på posten....pleier å gå litt kjappere da.. Tror jeg skal dele opp varene neste gang jeg bestiller, så de sender en og en...Tror det lønner seg. Billigere og! Blir mye pakking på de da men...
Vulpes Skrevet 17. juli 2009 #11 Skrevet 17. juli 2009 Jeg er generelt fornøyd med FeelUnique sin leveringstid, synes de er kjappere enn f.eks. LookFantastic Men når jeg har bestilt varer til over 200 tar det eeevigheter (føles det som) innimellom, fordi tollvesenet i Norge er supertreige til tider.
Miss I.W. Skrevet 17. juli 2009 #12 Skrevet 17. juli 2009 Ikke for å kuppe tråden; men hvordan gjør dere det for å tilbakebetalt moms/toll? Fantastisk service det da! Jeg har bare bestilt derfra en gang og under 200,- og ble positivt overrasket over hvor kjapt det gikk.
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 17. juli 2009 #13 Skrevet 17. juli 2009 Tror man må scanne inn, eller ta bilde av regningen, og sende den til de på mail. Er sånn jeg har tenkt til å gjøre det ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #14 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Akkurat laget konto på feelunique, og bestilt en vare. Der fikk jeg beskjed om at jeg skulle få en confirmation mail shortly, men hvor lang tid skal det egentlig ta før denne mailen kommer etter en ordrebestilling? Nå har jeg ventet i ti minutter, men ingen mail har kommet...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #15 Skrevet 17. juli 2009 Ah, glem det, der var den visst! Hei! Akkurat laget konto på feelunique, og bestilt en vare. Der fikk jeg beskjed om at jeg skulle få en confirmation mail shortly, men hvor lang tid skal det egentlig ta før denne mailen kommer etter en ordrebestilling? Nå har jeg ventet i ti minutter, men ingen mail har kommet...
lovenemo Skrevet 17. juli 2009 #16 Skrevet 17. juli 2009 Har aldri tatt mer enn 10 dager når jeg har bestilt derfra, såvidt jeg kan huske ihvertfall, veldig fornøyd
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 17. juli 2009 #17 Skrevet 17. juli 2009 Har aldri tatt mer enn 10 dager når jeg har bestilt derfra, såvidt jeg kan huske ihvertfall, veldig fornøyd hvor mye har du bestilt for da??
lovenemo Skrevet 17. juli 2009 #18 Skrevet 17. juli 2009 (endret) hvor mye har du bestilt for da?? Som regel under 200, men noen ganger har det blitt litt over. Prøvd å sende mail til feelunique? De har kanskje sporingsnr på pakken som du kan få og finne ut hvor den er i verden. Endret 17. juli 2009 av Aryia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå