Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på feritur til oslo og trenger litt tips til hva jeg "bør" besøke og få med meg ;)

Det er meg, min kjære, hans mor og søster som skal på tur. Vi skal ligge på Plaza og har tenkt oss til tusenfryd tirsdag om det bli bra vær. Men utenom det har vertfall jeg lyst til å se litt mer enn bare kjøpesenter og shopping. Kan noen komme med tips?? Har vært i vigelandsparken (men vil tilbake), munckmuseet og nasjonalmuseet. Trenger også litt tips til resturanger vi kan besøke :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Osloboer
Skrevet

NRK har omvisning lørdager og søndager kl 14. Slottet har åpent for omvisning. www.billettservice.no. Ellers har du jo også botanisk hage, der har jeg ikke vært selv, men er visst veldig fint.

Ellers er Operaen og taket der noe som "alle" må få med seg nå, men den er jo rett ved Plaza så det er lett å ta seg en spasertur dit.

Vet ikke hvilken type restauranter du er på jakt etter? Dyrt/billig/midt i mellom?

Jeg liker Santinos (italiensk) som ligger både ved sentrum scene og nede mot rådhuset. Passe priser. Ellers er Klosteret en fantastisk restaurant: www.klosteret.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...