Gå til innhold

gave til svigermor

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei

skal i 50års lag til svigermor og aner ikke hva jeg skal gi i gave. Min kjære er lite engasjert i gavekjøping så blir jeg som må ordne det.

Litt av hva jeg har observert at hun liker: matlaging, hagearbeid, div pynt. Har vurdert spa, men er stor sjangs at hun får det av noen andre. Vil gi noe som ikke alle andre gir. Budsjett 1000 kr.

Noen som har tips, erfaringer med fine/kreative gaver? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min mor fylte nettopp 50. Vi barn/svigerbarn gav henne en dag med spa ombord på cruisebåten som min far gav henne en reise med.

Fra søster med familie fikk hun en tur i helikopter over hjembygda, der hun selv fikk bestemme tidspunkt.

Ellers fikk hun endel pyntenåler, og fine store smykker fra venner og naboer.

Hun fikk også penger fra naboer, som hun valgt å bruke på en lekker strikket drakt (skjørt+overdel). Husflidsprodukter er ofte populære for kvinner i den alderen.

Min tante fylte også 50 for en stund siden, og jeg husker hun blant annet fikk et tre som hun kunne plante i hagen. Kanskje det hadde vært en ide?

Ellers er jo mange typer opplevelser (ridetur i fjellet, tur med hurtigruta etc) smarte gaver for folk som har alt...

Andre gaver min mor har blitt veldig glad for er matte av kuskinn (hun plukka ut kua fra eget fjøs selv), maleri fra lokal kunstner, gavekort på tatovering, og håndtverk av ulike slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...