estrella Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Vi kommuniserer ganske dårlig. Aner ikke hva som har skjedd, men begge venter med å prate om ting helt til vi har samlet det inni oss og blir forbanna. Det er noe jeg ikke ønsker, fordi jeg trives bedre når vi prater og har det bra, det samme gjelder for henne også, men vi sliter med å få det til. Hva gjør dere? Hun betyr alt for meg og er virkelig den beste jeg har truffet :rødme: , men jeg sliter med kommunikasjonen og det ville vært utrolig tragisk hvis det vi har sammen skal bli ødelagt pga det.
angeleyes Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg mener kommunikasjon er veldig viktig i et forhold, men det kan noen ganger være en treningssak enten for den ene eller begge parter. Kanskje dere kan sette dere ned og bli enige om at dere begge skal prøve å bli flinkere til å si ifra med en gang? Da må det for det første være rom i forholdet til å ta opp slike ting uten at det blir en stor greie ut av det. Også må begge bevisst tenke at de skal jobbe med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå