Gå til innhold

Film!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene hjemme på kveldene, og nå på sommeren er det som regel ingenting å se på tv.

Trenger derfor noen gode tips til filmer jeg kan kjøpe! Gjerne en ordentlig jentefilm man blir i godt humør av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex and the City...? :)

Skrevet

ah! supertakk! den har jeg jo faktisk ikke sett :)

Skrevet

*Shes the man. Morsom jente film!

*Get smart. Morsom action kommedie!

Liker du type danse filmer og slikt?

Skrevet

liker dansefilmer ja! :)

takk for svar!

Skrevet
*Shes the man. Morsom jente film!

Den er utrolig dårlig! Nå har jeg ikke sett Shakespeare-stykket den er basert på, men kan aldri tenke meg at filmen gjør det justice. Amanda Bynes er en katastrofe av en skuespiller som sliter nok med å agere jente – hvorfor i huleste, heiteste Helgeroa er hun castet til å spille overbevisende "gutt"? Merkelig casting, døv historie og tøvete dialog. Ikke er den spesielt morsom, engang. Anbefales ikke.

ChristineC:

Hvis du tenker på jentefilmer som typiske romantiske komedier/drama, foreslår jeg:

Vicky Christina Barcelona

Dirty Dancing (denne har du sikkert sett, da)

Stekte Grønne Tomater

Sammen er vi Mindre Alene

Så Som i Himmelen

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

"jentefilm " du MÅ se er the notebook!!

du må også se PS i love you..

dansefilmer så er moulin rouge og chicago et must, er vel mer sang enn dans, men bra allikevel:)

Skrevet

Pirates of the Carribean

Og hvis du vil se en fiiiin film som ikke er typisk jentefilm (tror jeg) så burde du se Benjamin Button...

Skrevet

Twilight, Taken, Slumdog Millionaire, The notebook, Mamma Mia, A walk to remember, Ghost, Titanic.. Ikke alle er typiske "jentefilmer", men er filmer du virkelig burde se:)

Skrevet

Kanskje litt utypiske, men i mine øyene jentefilmer:

Volver - ganske jentete, syntes jeg, og muligens litt mindre klissete enn de fleste romantiske komedier (synes jeg da), men gir energi og mot og bra humør

Fresa y chocolate - den har jeg faktisk ikke sett selv ennå, men har hørt så mye skryt fra folk jeg stoler på at jeg tør å anbefale uten å ha sett selv :lol:

The Fountain - utrolig vakkert, man blir nok ikke i godt humør, men man får en følelse av noe vakkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...