Gjest gjestebok Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Har lyst å ha ett fint kjærlighetsdikt helt framme i boken. Noen som har ett fint ett de vil dele? Evt. Hva skriver dere andre i gjestebøkene? Dikt, vers, tekst...?
krillan Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Godt forslag det fikk jeg også lyst til. Har dessverre ingen tips til dikt. Men om du søker på dikt tror jeg det kommer en en del opp fra før her.
Gjest TS Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Dytter denne opp jeg Fine kjærlighetsdikt noen?
Gjest gjestebok Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Vor bryllupsdag vi mindes vil, hver en gæst må hjælpe til. De blanke sider fyldes må, med hilsner - sjove, store og små. Især vi bliver rigtig glade, hvis kun der skrives på højre blade. Da alle som én bli´r fotograferet, til billedet venstre er reserveret! En dag med liv og kærlighed, Gid denne dag må blive ved. ♥ Vor bryllupsdag vi mindes vil, & håber vore gæster vil hjælpe til. ♥ De blanke sider fyldes må, med hilsner - sjove, store & små. ♥ Især vi bliver rigtig glade, hvis kun der skrives på højre blade. ♥ Lad linsen over Jeres ansigt glide, I skal nemlig pryde den venstre side. ♥ Nu har vi jo 'proffer' til det pæne, så lad grimasserne over ansigtet spæne. ♥ Nu fat om pennen og skriv! skriv med glæde - skriv med liv. ♥ Så vi kan mindes vor bryllupsfest, & alle dem som var med som gæst Vor bryllupsdag vi mindes vil Og ber`vore gæster hjælpe til. /.../ les resten her Innlegget er endret iht KGs regler Bond, mod Endret 20. juli 2009 av Bond
Gjest fint dikt Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ikke for nær Egil Ulateig Ikke for nær, nei ikke for nær da skygger vi for hverandre- Vi vil leve i solen. Les resten her Innlegget er forkortet iht KGs regler Bond, mod Endret 20. juli 2009 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå