MarianneE Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 bomulls strechbukser t-skjorte fine topper/overdeler Hva er ditt yndlingsklesplagg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 Jeans- uten tvil. Et behagelig og hverdagslig klesplagg, som passer til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 Sorte klassiske bukser med litt bootcut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Jeansskjørtet mitt tror jeg... Deilig å slappe av i og sammen med det rette tilbehøret kan det faktisk gå som litt pyntet også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Et par Benetton-bukser som jeg har gått så mye med at den er slitt i baken, finner aldri en så god bukse igjen. Tok den derfor med til skredderen og fikk sydd to til av den. Nå skal altså Benetton-buksen min pensjoneres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 #6 Del Skrevet 2. august 2003 Dongeribuksene mine... Enkle bomullstopper/t-skjorter fra Jean Paul.. Miss Kitty toppen min En sort kjole jeg kjøpte på Morgan sist jeg var i Oslo Kosebuksene mine!! Bunaden min. Ikke fordi den er behagelig, men fordi den er så fin.. Har egentlig masse yndlingsklær jeg, som passer til forskjellige anledninger, men de jeg har nevnt er vel de jeg liker ALLER ALLER best... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. august 2003 Åja....åsså kombinasjonen boxershorts og nattkjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #8 Del Skrevet 2. august 2003 Oh, sånne store "hang loose pants". :D Hater trange bukser, føler meg så innestengt. Men har noen dressbukser jeg liker. Og t-skjorter ... Da er jeg "hjemme"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. august 2003 #9 Del Skrevet 2. august 2003 Dressene mine Ikke bilselgerdressene, men de gode deilige herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #10 Del Skrevet 3. august 2003 Ringblomst - hva kostet det å få sydd maken til favorittbuksene???? Ellers er favorittplagget mitt en sliten adidasjoggebukse - som jeg kan kose meg i hjemme - når ingen andre ser det... BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 3. august 2003 #11 Del Skrevet 3. august 2003 Daisy pantene mine fra Vero Moda. Enkle klasssiske bukser som kommer i mange farger. Jeg ser så slank ut i dem og de er behagelige å gå med! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 3. august 2003 #12 Del Skrevet 3. august 2003 BlackCat: jeg tok den med til skredderen på Asia-turen vår denne sommeren. Med stoff og sying kom det på kanskje 200-250 kr. Nå gikk riktignok ikke jeg til den billigste skredderen der nede, men det er nok en helt annen pris i Norge. Godt fornøyd er jeg i hvert fall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. august 2003 #13 Del Skrevet 3. august 2003 En tøff bluse med krage og splitt i halsen, svart og hvit mønstrete i tynt, nesten gjennomsiktig stoff! Den føler jeg meg vel i og får masse skryt for! Må passe på så jeg ikke blir lei av den, for det har jeg ikke lyst til å bli! Den er nemlig helt "meg"! Svart finbukse til, og jeg er klar for fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #14 Del Skrevet 3. august 2003 WOW!!!!!! det var billig!!! Hvis man skulle ha mye klær, kunne man spart inn bare på å ta turen..!! Hvilket land var det - bare nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #15 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg kjøpte en dressjakke på salg for kr. 99 på H&M for mange år siden. Den er i et skinnende stoff, litt innsvinget, sitter perfekt - og jeg vet jeg får oppmerskomhet når jeg bruker den. DEN er nok det beste kjøpet jeg har gjort noen gang..klassisk og elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 3. august 2003 Dressene mine Ikke bilselgerdressene' date=' men de gode deilige herlige.[/quote'] Super sexy med en mann i dress, da....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #17 Del Skrevet 3. august 2003 svart "lara croft"-topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. august 2003 #18 Del Skrevet 3. august 2003 "innebuksa" mi er jo bare såå god å gå i!!!! Ellers liker jeg klassiske klær, og går ofte i enkle svarte, grå eller beige bukser med skjorte eller enkel genser/ topp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #19 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har et "telt" som mannen min kaller det, en ihjæl-vaska grønn fleecegenser som er fire nummer for stor..... Jeg bare elsker den genseren....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. august 2003 #20 Del Skrevet 4. august 2003 For tiden... piratbukse og en singlet, er så vaaaarmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå