Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min mistet nettopp mormoren sin som ble hele 98 år. Veldig trist, men likevel forventet.

Nå vil moren min sende blomster til moren hans, som hun aldri har truffet. Hun har heller aldri truffet mormoren hans. Jeg synes det blir litt rart, siden de aldri har truffet hverandre. Kjæresten min og jeg har vært sammen i 1 1/2 år, og er ikke samboere, om det skulle ha noe å si.

Hva mener dere?

Skader selvfølgelig ikke å sende blomster, men jeg synes det blir unaturlig.... Det burde i såfall være jeg som skulle sende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er en fin gest, jeg, viser jo at man bryr seg om sin datters nye familie. Faktisk synes jeg det en utrolig god tanke, støtte kan man ikke få nok av i sorgen, mener nå jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Hva mener dere?

Helt ok.

Gjest Gjest
Skrevet

At en mulig kommende svigermor ønsker å sende en kondolanse til den kommende svigermoren på andre siden, som har mistet sin mor, er en fin gest syntes jeg.

Det går jo ann å skrive kondolanser generellt fra "Fam. TS".

Jeg sender ut kondolanser rett som det er, fordi jeg syntes det er en fin tid å vise at man tenker på noen. Jeg sendte til familien til venninnen min når morfaren hennes døde. Jeg har hverken møtt ham eller resten av familien hennes. For meg er dette helt normalt.

Skrevet

Foreldrene mine har aldri møtt foreldrene til samboeren min, siden sistnevnte ikke bor i Norge. Men da min samboers bror døde brått for to år siden, sendte familien min blomster. Jeg og samboeren min var hos foreldrene hans da det skjedde, og dagen etter dødsfallet kom det et blomsterbud på døra. Foreldrene til samboeren min satte utrolig stor pris på dette, og buketten ble satt på "hedersplass" i stua. De syntes dette var en veldig fin gest.

Jeg ville absolutt ikke synes dette er en rar ting å gjøre i TS sitt tilfelle, og i hvert fall ikke når de har vært kjærester såpass lenge.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hva mener dere?

Skader selvfølgelig ikke å sende blomster, men jeg synes det blir unaturlig.... Det burde i såfall være jeg som skulle sende?

Helt enig med deg: om noen skal sende blomster er det mest logisk at det blir deg.

Skrevet

Jeg synes det blir litt rart om moren din sender blomster. Fin intensjon, men som sagt, kjenner litt på at det hadde vært merkelig hadde jeg vært i samme situasjon.

Skrevet

Jeg hadde følt det veldig rart om mamma skulle gjort det, men hadde uten tvil gitt blomster selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...