Gjest Gjest_lillesmile_* Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei! Er ny her inne, men gifter oss allerede i september. Ser det er brukere her inne som er aktive flere år før de skal gifte seg Selv har jeg hatt så mange andre prosjekter å tenke på pluss to barn, så jeg har ikke hatt muligheten til å være aktiv her inne i tillegg. Nå er imidlertid alle de store tingene på plass, gjesteliste med utbedte svar er klar, og detaljplanleggingen kan begynne. Føles bra å kunne søke råd og støtte her inne da. Andre septemberbruder som starter på innspurten nå?
Cæmis Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Her finner du gifteklare jenter i alle planleggingsfaser tror jeg! Gratulerer med satt dato og forlovelse!
Honey Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Hei og ! Her inne skulle du klare å finne både nyttige og ikke fullt så nyttige råd og tips frem til bryllupet. Det er nå den spennende innspurten begynner. Er cirka 1 måned før deg og det begynner å bli mer og mer hektisk. Har også to små barn under tre år, men har så langt synes det har gått kjempefint med planleggingen. Lykke til fremover!
lillesmile Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Det meste er på plass her nå, har: -vielseslokale -festlokale -toastmaster -forlovere -brudekjolen er kjøpt -mannens dress er kjøpt -datterens brudepikekjole er kjøpt, men ikke sønnens dress -invitasjoner er sendt og besvart -ønskelister er satt opp to forskjellige steder -har bryllupsblogg -har reservert overnatting for gjestene -har ordnet transport for gjestene -har programmet til kirken klart pluss kor som skal synge -har kjøpt sko til brudekjolen -har booket prøvetime hos frisør og time selve dagen -har booket spa-dag for meg og forlover noen uker i forkant -har booket prøvesminking -har booket timeavtale hos blomsterdekoratør -bryllupskake er bestilt -meny for dagen er så og si satt -fotograf er booket har igjen å ordne: -fingermat til gjestene mellom vielse og middag -finne ut hva vi skal tilby som nattmat -tenke ut nøye hvordan blomsterdekoren skal være -finne ut av om vi skal ha annen dekor -kjøpe sønnens dress pluss sko -bestille bordplan, bordkort og meny -kjøpe en pen gjestebok til hilsener fra gjestene -sette opp spilleliste for dansegulvet -ellers tenke over detaljene som gjør det perfekt
pinkcloud Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Heisann! Jeg og gifter meg i September, nærmere sagt 05.Sep,1 uke før deg:D Har det meste klart nå,men koser meg de siste detaljene vi har igjen! Lykke til med siste innspurt!
Gjest Gjest_gropia_* Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Er ny her inne, men gifter oss allerede i september. Ser det er brukere her inne som er aktive flere år før de skal gifte seg Selv har jeg hatt så mange andre prosjekter å tenke på pluss to barn, så jeg har ikke hatt muligheten til å være aktiv her inne i tillegg. Nå er imidlertid alle de store tingene på plass, gjesteliste med utbedte svar er klar, og detaljplanleggingen kan begynne. Føles bra å kunne søke råd og støtte her inne da. Andre septemberbruder som starter på innspurten nå?
Gjest Gjest_Gropia_* Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Er ny her inne, men gifter oss allerede i september. Ser det er brukere her inne som er aktive flere år før de skal gifte seg Selv har jeg hatt så mange andre prosjekter å tenke på pluss to barn, så jeg har ikke hatt muligheten til å være aktiv her inne i tillegg. Nå er imidlertid alle de store tingene på plass, gjesteliste med utbedte svar er klar, og detaljplanleggingen kan begynne. Føles bra å kunne søke råd og støtte her inne da. Andre septemberbruder som starter på innspurten nå? Hei! Gifter meg 12 september. Skal gifte meg i en annen by så det blir en del reising fram og tilbake for planlegging:-) Beg å få det litt "travelt" :-)
lillesmile Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Hei! Gifter meg 12 september. Skal gifte meg i en annen by så det blir en del reising fram og tilbake for planlegging:-) Beg å få det litt "travelt" :-) Vi gifter oss også i en annen by enn den vi bor i, blir litt ekstra jobb da, ja! Koselig å hilse på andre her inne som skal gifte seg på samme dato! Finnes det en egen tråd for spetemberbrudene kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå