Gjest jeansgutt20 Skrevet 17. juli 2009 #21 Skrevet 17. juli 2009 Jenta skal være eksprimentell og utforskende, åpen for nye stillinger og steder vi har sex. Det førstnevnte innebærer sef ikke sado eller wet sex ol, men variernede sex med masse impulsivitet og spennende stillinger og steder. Hun skal være "levende", ikke bare ligge der lissom. Hun skal gi tydelig tegn når det er godt, med stønning og koselyder. Sef. skal alt være helt naturlig da:)
=Iq Zehn Skrevet 17. juli 2009 #22 Skrevet 17. juli 2009 Hm. Jeg trodde det var nok at jentene var våkne.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. juli 2009 #23 Skrevet 17. juli 2009 Hm. Jeg trodde det var nok at jentene var våkne. Eller bare har puls
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 17. juli 2009 #24 Skrevet 17. juli 2009 Eller bare har puls Blir litt sånn: hva kaller man daukjøttet rundt vagina?.....kvinne
Gjest gjestdeluxe Skrevet 17. juli 2009 #25 Skrevet 17. juli 2009 Om man ikke klarer å leve seg helt inn i det, bør man kanskje spørre seg selv om man faktisk LIKER det? Ja, eller rett og slett at man liker det med riktig type mann: en god match. Er matchen dårlig på det generelle plan...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #26 Skrevet 17. juli 2009 At ingenting er fysj før man har prøvd det MED MEG! Jeg driter i om hun har prøvd anal før, og det var forferdelig. Det betyr at ex-partnere ikke er helt ute av hodet, og jeg skal ha meg frabedt sammenligninger. Du høres jo ut som en storsjarmør... jeg legger ellers merke til at mange her peker på at man stadig må prøve nye ting. Men i et mangeårig forhold vil jo dette bli vanskelig etter hvert, eller er det slik at når man har prøvd "alt" med partneren så er det ingen vei utenom å ta flere folk inn i forholdet feks? Jeg tenker at en som alltid må finne på noe nytt, til slutt vil ende opp med å finne seg en ny partner.
Gjest GjesteCronos Skrevet 17. juli 2009 #27 Skrevet 17. juli 2009 Du høres jo ut som en storsjarmør... jeg legger ellers merke til at mange her peker på at man stadig må prøve nye ting. Men i et mangeårig forhold vil jo dette bli vanskelig etter hvert, eller er det slik at når man har prøvd "alt" med partneren så er det ingen vei utenom å ta flere folk inn i forholdet feks? Jeg tenker at en som alltid må finne på noe nytt, til slutt vil ende opp med å finne seg en ny partner. Skal omskrive det til kvinnsk: Selv om du har hatt en dårlig opplevelse med noen når det gjelder en bestemt ting, trenger ikke det å bety at det blir en dårlig opplevelse med noen andre. Nå er ikke analsex noe jeg higer etter, det var for eksemplets skyld. Du, kan jeg få komme i munnen din? -Nei, forsøkte det med exen, det var forferdelig Kan jeg få lov til å varme deg ordentlig opp, og så kan vi forsøke å ha analsex, jeg skal være forsiktig og ta meg god tid? -Nei, forsøkte det med exen, det var forferdelig Kan du ta på deg strømper og strømpebånd, og ha musefletter, jeg har en liten fantasi jeg har lyst til å sette ut i livet sammen med deg som jeg er glad i? -Nei, forsøkte det med exen, det var forferdelig, følte meg teit. Skjønner du hva jeg mener nå? Eller mener du fremdeles at jeg er ufyselig? (jeg regner med at "storsjarmør" var et forsøk på ironi?) Om alle har hatt en negativ opplevelse med en person, og avskriver det for resten av livet, er det vel stort sett bare misjonær med dyna på og lyset av man tør å foreslå for en ny partner etter fylte 35....
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. juli 2009 #28 Skrevet 17. juli 2009 At hun stiller opp naken At hun har med øl Spøk til side. Det som gjør en kvinne "god i senga", etter mitt skjønn, er at hun: - Viser at hun e kåt - At hun tør leke med seksuelle fantasier sammen med meg - At hun tør leke med vibrator, dildo etc og at jeg får se på - At hun tør å være utradisjonell(ut av soverommet nå! En kjappis på handicaptoalettet, en 15 sekunders teaser av en blowjob på vei gjennom parken etc) ... o.s.v Kort og godt: At hun TØR!
Snipa Skrevet 18. juli 2009 #29 Skrevet 18. juli 2009 Kort og godt: At hun TØR! Det kommer kanskje naturlig hvis kvinnen har en mann som man er 100% trygg på. Og hvis mannen er en type som TØR. Ellers kan man lett føle som en slut. Har jeg hørt.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #30 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Det kommer kanskje naturlig hvis kvinnen har en mann som man er 100% trygg på. Og hvis mannen er en type som TØR. Ellers kan man lett føle som en slut. Har jeg hørt. Om hun føler seg som en slut, og er stolt av det, da bør hun innfinne seg i min seng umiddelbart Ja takk til trofaste slutty kvinner Endret 18. juli 2009 av brutal_mann
Gjest Shelob Skrevet 18. juli 2009 #31 Skrevet 18. juli 2009 Om hun føler seg som en slut, og er stolt av det, da bør hun innfinne seg i min seng umiddelbart Ja takk til trofaste slutty kvinner Bra sagt! Slut for min deilige mann? Alltid! (Nesten i alle fall.)
helgemann Skrevet 19. juli 2009 #32 Skrevet 19. juli 2009 Det kommer kanskje naturlig hvis kvinnen har en mann som man er 100% trygg på. Og hvis mannen er en type som TØR. Ellers kan man lett føle som en slut. Har jeg hørt. Hva er slut for noe???? Søkte på google, men fikk bare opp av det var et band....
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juli 2009 #33 Skrevet 19. juli 2009 Hva er slut for noe???? Søkte på google, men fikk bare opp av det var et band.... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=slut
Gjest amu Skrevet 19. juli 2009 #34 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er kvinne, men svarer likevel. Har jo vært både dårlig og god i senga. Av det som har kommet frem her er jeg enig i mye, spesielt: At de ikke skjems for kroppen sin og at det aktivt går inn for å nyte sexen. Ingenting er verre enn hoftedysleksi. Jo mer fokus på eget utssende dess mindre fokus på både partners og egen nytelse. Jo kåtere jeg er desto bedre er jeg i senga. Jeg er god i senga når det er rom for å leke og ha det gøy. Blir sex en alvorlig ting man skal gjøre, men ikke snakke om, kjeder jeg meg, blir opptatt av ikke gjøre noe partner synes er rart eller ekkelt, og blir mindre kåt og ikke særlig god i senga. Tror heller ikke det er slik at den ene er god i senga, mens den andre er dårlig. Man blir god sammen. F.eks hvis jeg suger en fyr, vil jeg ikke ikke bare være god, jeg vil lære å bli den beste som har sugd ham. Da må jeg spørre og han må forklare og vise. Da må jeg også tåle å få høre at jeg gjør ting "feil" uten å ta på vei. Hva skal de med hemninger gjøre da? Drikke seg full før hver gang det er sex? Min erfaring er at er man kåt nok, forsvinner mye av hemningene. Men da må man snakke sammen. Vil man ikke gjøre noe partner tenner på, kan man snakke om det - beskrive at man gjør det istedenfor, hodet er også en erogen sone.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #35 Skrevet 19. juli 2009 Ja, jeg er slut og stolt av det :-) Stort sett mennene som har begrenset meg :-( Og hva med at HAN gir MEG en slikk på handicaptoalettet forresten!
Miss Undercover Skrevet 19. juli 2009 #36 Skrevet 19. juli 2009 Og hva med at HAN gir MEG en slikk på handicaptoalettet forresten! Haha - godt poeng!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. juli 2009 #37 Skrevet 19. juli 2009 Haha - godt poeng!Seff! Hadde vært kult det
Gutt17 Skrevet 21. juli 2009 #38 Skrevet 21. juli 2009 For min del, ta del av akten, flink eller ikke, vise at man er interisert er nok for meg.
Gjest Araber Skrevet 21. juli 2009 #39 Skrevet 21. juli 2009 Jeg mener at en god dame i sengen er den som tar initiativ og ikke bare legger seg som en madrass på sengen, som mannen skal bare kjøre på. Da er det like greit å skaffe sånn sex dokke. Begge må gi hverandre nytelse, og snakke sammen og forhøre med hverandre hva den ene liker bedre enn den andre. Kommunikasjon og romanse under sex er veldig viktig. Øyekontakt, mange jenter lukker øynene sine, vet ikke hvorfor. Slik AMU skrev, hun vil ha kritikk men samtidig lære å bli bedre innen suging. Det samme vil vi menn, vi vil gjerne høre hvordan vi kan bli bedre fitteslikkere...
pittie Skrevet 23. juli 2009 #40 Skrevet 23. juli 2009 At de ikke skjems for kroppen sin og at det aktivt går inn for å nyte sexen. Ingenting er verre enn hoftedysleksi. hahaha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå