Gjest Donna Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 Jeg var og kikket på nye BH-er i dag .- og hadde for en gangs skyld lyst å ha noe med matchende truse ...... Men - man skifter jo truse hver dag - hvor ofte skifter dere BH? og bruker dere alltid noe som er samme sort og matcher? kan man bruke rosa BH og en annerledes truse - for ellers så må man jo bytte begge deler hver dag -......?? Eller kjøpe flere like truser? Jeg føler ikke det er behov for å bytte BH-en hver dag .....
Tusenfryd Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Jeg bytter ikke bh hver dag. Annenhver dag eller hver tredje - litt avhengig av om jeg svetter, om det er varmt, og jeg synes også det er forskjell på å bruke en bh tre dager på rad, eller ha fler å veklse mellom så den liksom "hviler" igjen før bruk. Jeg har mange sett med bh og truse, men bruker dem ikke alltid sammen. Det er fordi jeg har lik farge truse og bukse eller skjørt, og bh lik farge som topp eller bluse. Men jeg bruker også mye sett. Men nå om sommeren går det mye i hvite topper og bluser, så da er det hvite sett og lite fargete bh-er. Kan selvsagt ha farget truse, men gjerne hvitt da også. Og da bruker jeg helst sett.
AmusaDamini Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Jeg bruker for det meste bare hvitt og sort undertøy, og da går det mer på fargen enn om dem hører sammen.. det er liksom ikke så viktig det. Bh bytter jeg som regel annen hver dag.
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #4 Skrevet 3. august 2003 Tradisjonelt er det vanlig å kjøpe to truser til en bh ( bh=2 dager, truse=1 dag). Om du velger å kjøpe like truser, eller en string og en vanlig er en personlig sak. BC
Manon Skrevet 3. august 2003 #5 Skrevet 3. august 2003 Jeg bytter også bh ca annenhver dag. Bruker ikke alltid matchende truse og bh, kommer litt an på antrekket. Men ser av undertøyskuffen min at jeg definitivt trenger nytt undertøy nå, så da blir det vel litt shopping til uken...
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #6 Skrevet 3. august 2003 Jeg bruker helt klart om hverandre til dalig. Når jeg skal noe spesielt eller skal kle av meg noe sted (svømmehall, osv), matcher jeg eller bruker sett.
Brudulja Skrevet 3. august 2003 #7 Skrevet 3. august 2003 Som de fleste andre her, blander jeg ofte ulike farger og sett. BH skiftes hver dag!
Gjest Candyfloss Skrevet 3. august 2003 #8 Skrevet 3. august 2003 Jeg skifter ikke på bh like ofte, og har aldri opplevd noe svettelukt. Jeg bytter kanskje bh for hver uke. Truse bytter jeg selvsagt hver dag. Jeg synes det er gøy å ha noen morsomme kommentarer eller lignende på trusene.
Edie Skrevet 3. august 2003 #9 Skrevet 3. august 2003 Jeg tror jeg har et par sett av bh'er og truser, men bruker dem ikke sammen. Jeg tar bare på meg det som ligger øverst i skuffen jeg... Skifter selvfølgelig truse hver dag, men en bh kan jeg ha på med fra alt til to til seks-syv dager. Kjenner etter om det lukter, eller ser "møkkete" ut. Men har sjelden på meg samme bh to dager på rad. Bytter på litt, og lar da de hvile innimellom. kan ikke bruke en ny bh hver dag, da må jeg vaske ofte! har bare tre-fire bh jeg liker. Og de begynner vel alle å bli litt slitt.. på tide med nye ja....
Gjest Lea Skrevet 3. august 2003 #10 Skrevet 3. august 2003 Når jeg kjøper ny BH, så kjøper jeg som regel 2 eller 3 truser som passer til. Men jeg bruker ikke alltid sett. Egentlig liker jeg best enkle truser uten blonder og sånt til daglig. Truser byttes daglig, BH-er byttes 2-3 ganger i uka.
Smilla78 Skrevet 3. august 2003 #11 Skrevet 3. august 2003 Urenslige er dere!!! 6-7 dager a gitt æsj og fysj! Jeg skifter begge deler hver dag og bruker kun sett. Noe annet kunne ikke falle meg inn! Skifter gjerne 2 ganger daglig hvis det er veldig varmt. Ærlig talt, bh`n ligger jo helt inntil huden og da er det naturlig å skifte den enten man svetter eller ei! Man skifter da topp hver dag?! Jeg gjør ihvertfall det! Eller bruker dere toppen i flere dager og?
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #12 Skrevet 3. august 2003 Når det gjelder bh, så skrev jeg maks 2 dager, men det gjelder høst/vinter og sånn, ikke nå om sommeren - da svetter manjo så man renner bort. Da blir det maks en dag ja!! Dessuten er det mange bher som er i syntet og de lukter mye fortere... BC
Lillebi Skrevet 3. august 2003 #13 Skrevet 3. august 2003 Bruker sett hvis jeg kan (og når jeg skal "pynte" meg..), men har som regel BH etter farge på toppen, og underbukse i farge som passer med buksen/skjørtet. Hvis jeg ikke har blitt svett, kan jeg bruke en Bh to dager.
Gjest Candyfloss Skrevet 3. august 2003 #14 Skrevet 3. august 2003 Urenslige er dere!!! 6-7 dager a gitt æsj og fysj! Jeg skifter begge deler hver dag og bruker kun sett. Noe annet kunne ikke falle meg inn! Skifter gjerne 2 ganger daglig hvis det er veldig varmt. Ærlig talt, bh`n ligger jo helt inntil huden og da er det naturlig å skifte den enten man svetter eller ei! Man skifter da topp hver dag?! Jeg gjør ihvertfall det! Eller bruker dere toppen i flere dager og? Det kommer an på hvor mye man svetter, da.. Tosk!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #15 Skrevet 3. august 2003 Jeg liker sett. Over- og underdel som matcher er bra. :ser nedover meg selv: Æhm. Vel. Jeg liker å matche - ikke alltid man får det som man vil. Uansett. Hjemme er det ikke så nøye, men skal jeg ut eller ellers gjør litt mer ut av det, skal det være likt. BH-skift må vurderes utifra temperatur og aktivitetsnivå.
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #16 Skrevet 4. august 2003 Jeg bytter bh og truse (og sokker) hver dag og har sjelden match. Jeg bruker sort truse til sort bukse, rosa truse til rosa bukse osv, og samme med bh.....
minniepus Skrevet 4. august 2003 #17 Skrevet 4. august 2003 Bruker svart eller hvit BH alt etter hva antrekket krever, og tar den trusa som ligger øverst. Matcher hvis jeg skal pynte meg, eller har lyst.
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #18 Skrevet 4. august 2003 Jeg bytter truse/bh hver dag. Har for det meste sett,og liker helst at er trusen svart så skal Bh`n også være det. koldbruna
Tjorven Skrevet 4. august 2003 #19 Skrevet 4. august 2003 Jeg skifter truse hver dag og BH ca annenhver dag. Jeg har en del BH'er og truser som ikke er i sett, men også noen som er i sett. Det avhenger litt av hva jeg finner på tilbud og ikke. Når jeg handler meg nye sett handler jeg alltid 2-3 truser og 1 BH, da har jeg så jeg kan bruke sett flere dager på rad. Forøvig er jeg mest opptatt av å finne BH'er og truser som passer til klærne jeg har på meg, enn at de skal høre sammen.
Dixie Skrevet 4. august 2003 #20 Skrevet 4. august 2003 Jeg bruker sett om jeg regner med å kle av meg foran andre.. :oops: Ellers så blir det en bh som passer til det jag har på meg, og trusen øverst i skuffen... Går også ofte uten bh, har ikke så store pupper...... Vasker de etter 2-3 gangers bruk, men bruker de aldri to dager på rad..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå