Gjest Vanntro Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei, jeg er en ung mann på 29 år som er singel. For ca. 5 år siden ble jeg forelsket i en fremmed jente, og jeg har aldri før vært så mye forelsket i noen i hele mitt liv. Det endte desverre med at hun likte en annen gutt og de ble sammen. Jeg fikk aldri sagt henne at jeg elsker deg. Jeg prøvde, men ble avvist fra henne. Tiden gikk og jeg fikk høre fra noen fellesvenner at hun og kjæresten hennes giftet seg, og jeg ble utrolig sjalu og lei meg. For en stund tilbake så jeg henne med barnevogn, og det var som salt på mine sår. Jeg hadde glemt henne, men hver gang jeg tilfeldigvis ser henne dunker hjertet mitt og det skjer noe med meg. Jeg vet ikke hva det er og det har gått så mange år, men jeg så henne idag også, og vi var veldig nære så på hverandre men snakket ikke. Hjertet mitt dunket, og jeg blir irritert over det, for det blir aldri noe mellom oss. Jeg vil bare få henne ut av mitt hodet, etter så mange år, og gå videre. Jeg vil ikke at hjertet mitt skal dunke hver gang jeg ser henne etter 1 år eller 2 år eller 6 mnd sånn tilfeldig på gaten. Kanskje jeg bør finne meg en kjæreste og det vil hjelpe? Vil gjerne høre noen ord fra dere...om dette. På forhånd takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå