Gå til innhold

Jenter som driver med kickboxing?

Anbefalte innlegg

Gjest Nefer
Skrevet

Jeg har veldig lyst å bli med på kickboxing i Drammen når de snart starter opp igjen med nybegynnerkurs. Er det noen andre jenter her som har prøvd det?

Hva syntes dere? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Misha
Skrevet

Hei du er ikke den eneste,jeg har også veldig lyst til å beggyne på kickboxing,veit bare ikke hvor det er ;/

Gjest Lancelotte
Skrevet (endret)
Jeg har veldig lyst å bli med på kickboxing i Drammen når de snart starter opp igjen med nybegynnerkurs. Er det noen andre jenter her som har prøvd det?

Hva syntes dere? :goodbye:

Jeg gikk på kickboxing i et år sammen med ei venninne. Det er utrolig gøy når man begynner å komme inn i det. Ikke kreves det mye koordinasjon heller(noe som det er mangelvare på her :sjenert: ) Anbefales på det sterkeste !

Endret av Lancelotte
Gjest Nefer
Skrevet
Jeg gikk på kickboxing i et år sammen med ei venninne. Det er utrolig gøy når man begynner å komme inn i det. Ikke kreves det mye koordinasjon heller(noe som det er mangelvare på her :sjenert: ) Anbefales på det sterkeste !

Takk for svar :)

Skrevet (endret)
:hjerte: kickbox :hjerte: Endret av kaprifolen
Skrevet

Er ikke jente, men har trent kickboksing med en masse jenter -- jevnt over rimelig høy jenteandel de fleste steder, deriblant en del ordentlig knallgode utøvere. Det er ellers veldig bra trening, sånn generelt.

Gjest lillesol ii
Skrevet

Jeg trener kickboksing i Drammen, er jente og trives kjempegodt!

Knallbra miljø, god trening og masse moro!

Ikke bli skremt av lukta, du venner deg til den. ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Så bra :skravle:

Skal være med på info-kvelden i Drammen den 24 august på den klubben som er der, og det ser jeg frem til. Artig å høre så mye postivt om det! :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...