Gjest Nefer Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har veldig lyst å bli med på kickboxing i Drammen når de snart starter opp igjen med nybegynnerkurs. Er det noen andre jenter her som har prøvd det? Hva syntes dere?
Gjest Misha Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Hei du er ikke den eneste,jeg har også veldig lyst til å beggyne på kickboxing,veit bare ikke hvor det er ;/
Gjest Lancelotte Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg har veldig lyst å bli med på kickboxing i Drammen når de snart starter opp igjen med nybegynnerkurs. Er det noen andre jenter her som har prøvd det? Hva syntes dere? Jeg gikk på kickboxing i et år sammen med ei venninne. Det er utrolig gøy når man begynner å komme inn i det. Ikke kreves det mye koordinasjon heller(noe som det er mangelvare på her ) Anbefales på det sterkeste ! Endret 16. juli 2009 av Lancelotte
Gjest Nefer Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg gikk på kickboxing i et år sammen med ei venninne. Det er utrolig gøy når man begynner å komme inn i det. Ikke kreves det mye koordinasjon heller(noe som det er mangelvare på her ) Anbefales på det sterkeste ! Takk for svar
kaprifolen Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 (endret) kickbox Endret 18. juli 2009 av kaprifolen
Leifr Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Er ikke jente, men har trent kickboksing med en masse jenter -- jevnt over rimelig høy jenteandel de fleste steder, deriblant en del ordentlig knallgode utøvere. Det er ellers veldig bra trening, sånn generelt.
Gjest lillesol ii Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Jeg trener kickboksing i Drammen, er jente og trives kjempegodt! Knallbra miljø, god trening og masse moro! Ikke bli skremt av lukta, du venner deg til den.
Gjest Nefer Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Så bra Skal være med på info-kvelden i Drammen den 24 august på den klubben som er der, og det ser jeg frem til. Artig å høre så mye postivt om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå