Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #141 Del Skrevet 22. juli 2009 Fremstiller det som om det er enkelt å få med seg noen hjem fra byn^^ Ser det ikke slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 #142 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg greier ikke helt å bli enig med meg selv om hvorvidt folk på nett er rarere enn folk ellers. Jeg har møtt bortimot tyve menn de siste par årene (her snakker vi kaffe og lunsj i hovedsak) og samtlige har vært normale (nå hva det er) og oppegående personer. Men jeg føler at jeg har silt kraftig. For du verden så mange merkelige menn jeg er blitt kontaktet av! Dersom jeg laget en liste over tyve av mine venner, i all hovedsak høyt utdannede og intelligente mennesker, vil jeg tro at kun 6-7 av dem ville kunne figurert på nettet. Resten ville aldri i livet laget profil på en datingside. Jeg velger å tro at det på slike nettsider er en overrepresentasjon av asosiale og kanskje litt spesielle mennesker, selv om det selvfølgelig er mange utadvendte, oppegående folk der også. Jeg tror faktisk ikke at befolkningen på en slik nettside er helt representative for befolkningen ellers. Men jeg kan ta feil, jeg har ingen vitenskapelig dokumentasjon å slå i bordet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juli 2009 #143 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg greier ikke helt å bli enig med meg selv om hvorvidt folk på nett er rarere enn folk ellers. Jeg har møtt bortimot tyve menn de siste par årene (her snakker vi kaffe og lunsj i hovedsak) og samtlige har vært normale (nå hva det er) og oppegående personer. Men jeg føler at jeg har silt kraftig. For du verden så mange merkelige menn jeg er blitt kontaktet av! Dersom jeg laget en liste over tyve av mine venner, i all hovedsak høyt utdannede og intelligente mennesker, vil jeg tro at kun 6-7 av dem ville kunne figurert på nettet. Resten ville aldri i livet laget profil på en datingside. Jeg velger å tro at det på slike nettsider er en overrepresentasjon av asosiale og kanskje litt spesielle mennesker, selv om det selvfølgelig er mange utadvendte, oppegående folk der også. Jeg tror faktisk ikke at befolkningen på en slik nettside er helt representative for befolkningen ellers. Men jeg kan ta feil, jeg har ingen vitenskapelig dokumentasjon å slå i bordet med. Hm. I en av venninnegjengene mine var det to damer jeg tenkte _aldri_ kom til å legge ut en profil på en sjekkeside. Den ene av dem er i ferd med å bli samboer med en mann hun traff på sukker, mens den andre dater i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #144 Del Skrevet 24. juli 2009 Hm. I en av venninnegjengene mine var det to damer jeg tenkte _aldri_ kom til å legge ut en profil på en sjekkeside. Den ene av dem er i ferd med å bli samboer med en mann hun traff på sukker, mens den andre dater i vei. Kvinner jeg kjenner som har nettdatet har alle funnet en man på nett, ingen mann jeg kjenner har funnet noen på nett. Ergo, nettdating for menn er fremdeles bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. juli 2009 #145 Del Skrevet 24. juli 2009 Kvinner jeg kjenner som har nettdatet har alle funnet en man på nett, ingen mann jeg kjenner har funnet noen på nett. Ergo, nettdating for menn er fremdeles bare tull. Jammen de mennene som de kvinnene har funnet har jo dermed funnet seg noen dem og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #146 Del Skrevet 24. juli 2009 Jammen de mennene som de kvinnene har funnet har jo dermed funnet seg noen dem og da! Riktig. Poenget er at menn er så overrepresentert på slike nettsider at kampen om kvinnen er unormalt hard. En skal som mann ha både flaks og være lite kritisk for å finne seg en kvinnelig partner via nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå