Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #121 Del Skrevet 18. juli 2009 Flertallet av jenter er faktisk ikke ute etter sex. Hvordan mener du man skal møte noen da, hvis nettet og byen er å kaste bort tiden? Muligens, men det er de fleste "yngre" mannfolk, og jeg skriver jo med tanke på dere her Være selektiv og fokusere på det som er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #122 Del Skrevet 18. juli 2009 Mange - og da spesielt de med "rett" utseende - er faktisk bare ute etter å utnytte andre - dvs få sex i hovedsak. Det er ikke min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #123 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvis man skal konsentrere seg om en person om gangen må man jo første finne denne ene som man har lyst til å konsentrere seg om. Eller mener du man skal begynne tilfeldig øverst på en liste? :klø: Her kan nettet være bra til å finne kandidater med de egenskaper som du er ute etter i en partner. Foruten bare utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juli 2009 #124 Del Skrevet 18. juli 2009 Her kan nettet være bra til å finne kandidater med de egenskaper som du er ute etter i en partner. Foruten bare utseendet. Ovenfor her skrev du at man fikk feil førsteinntrykk på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #125 Del Skrevet 18. juli 2009 Ah, men det er der vi har grunnleggende ulike tilnærminger til tilværelsen. Jeg ser ikke på det som å "kaste bort tiden" når jeg møter andre mennesker. For meg er det verdifullt i seg selv, såfremt der interessante nok for meg (utfordrende, kjekke, kan tilføre noe, føler meg sett, spiller ball i dialogene, kan le sammen). Jeg synes også at det er helt legitimt å se i det "segmentet" menn en føler seg mest komfortabel med, det er der en "føler seg hjemme". Det er der en føler seg blid og mest fornøyd. Da fortsetter jeg jo i det segmentet menn, fordi jeg har gode erfaringer med de. Da ser jeg ingen grunn til å tenke på alle andre menn som ser helt annerledes ut og har en helt annen "stil", for å så tenke på hva jeg kunne ha gått glipp av, for da er jeg jo allerede fornøyd med den "type" menn som jeg liker best. Er det ikke greit å forkaste menn med "feil utseende" - når man trives best med menn med "riktig utseende"? Det ligger implisitt her at disse menn må ha interessante personligheter og som man kan le sammen med - og d\et fungerer jo. Da bruker jeg ikke mye tid å tenke på alle andre som kunne ha vært. Jo, alle må jo så klart finne sin egen metode. Det spørs som sagt hva målet egentlig er og hvor god tid man føler man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juli 2009 #126 Del Skrevet 18. juli 2009 Jo, alle må jo så klart finne sin egen metode. Det spørs som sagt hva målet egentlig er og hvor god tid man føler man har. Og så kommer det an på hvor man trives best. Jeg trives bra på nett, men når det gjelder å treffe menn foretrekker jeg at det skjer der ute i dagliglivet på farten der jeg er. Jeg kan ikke la tiden bestemme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #127 Del Skrevet 18. juli 2009 Ovenfor her skrev du at man fikk feil førsteinntrykk på nettet. Det jeg har ment å si er at førsteinntrykket som regel alltid vil være feil. I alle sammenhenger. Derfor må man bruke litt (effektiv) tid og ikke bare forkaste noen sånn uten videre. Man må bli litt bedre kjente først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #128 Del Skrevet 18. juli 2009 Herregud! Dette var slitsomt med 3 på en gang!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juli 2009 #129 Del Skrevet 18. juli 2009 Det jeg har ment å si er at førsteinntrykket som regel alltid vil være feil. I alle sammenhenger. Derfor må man bruke litt (effektiv) tid og ikke bare forkaste noen sånn uten videre. Man må bli litt bedre kjente først Vel, det vil jo ikke bli så veldig effektiv dersom man skal gi alle en sjanse. Bedre å sile så godt som mulig da, så man slipper å bruke tid på alle man vet man ikke kommer til å falle for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 18. juli 2009 #130 Del Skrevet 18. juli 2009 Herregud! Dette var slitsomt med 3 på en gang!! hehe Dream on, Steinar! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #131 Del Skrevet 18. juli 2009 Og så kommer det an på hvor man trives best. Jeg trives bra på nett, men når det gjelder å treffe menn foretrekker jeg at det skjer der ute i dagliglivet på farten der jeg er. Jeg kan ikke la tiden bestemme det. Hovedpoenget er egentlig bare hva målet DITT egentlig er. Tid har alltid en betydning. Og det er jo helt opp til deg selv om du bare vil kaste bort en mulighet eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #132 Del Skrevet 18. juli 2009 Vel, det vil jo ikke bli så veldig effektiv dersom man skal gi alle en sjanse. Bedre å sile så godt som mulig da, så man slipper å bruke tid på alle man vet man ikke kommer til å falle for. Ja, det er det jeg mener med å spesifisere de egenskapene du er ute etter i en partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #133 Del Skrevet 18. juli 2009 Dream on, Steinar! :gjeiper: Jeg er uansett for gammel - heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juli 2009 #134 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, det er det jeg mener med å spesifisere de egenskapene du er ute etter i en partner Ja, men det vet jeg jo, hvorfor skal jeg spesifisere det noe ytterligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #135 Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, men det vet jeg jo, hvorfor skal jeg spesifisere det noe ytterligere? Du skal bare konsentrere deg om å finne "noen" med de egenskapene Så kan det jo selvfølgelig bli litt "give-and-take" hvis ikke alt er helt perfekt - noe det altså aldri vil være hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juli 2009 #136 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg er uansett for gammel - heldigvis Jeg som så frem til trippel og åttling dates når jeg rundet 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. juli 2009 #137 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg som så frem til trippel og åttling dates når jeg rundet 40. Dream on, Kristian! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #138 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror nok nettdating har "løst" sjekkegåten for ganske mange menn. Veldig mange som før slet med å skaffe seg sexuelle forbindelser IRL pga redsel for kvinner eller pga at de ikke hadde de "sosiale antennene" som trengtes. Er mye enklere å ¨bli kjent med nye mennesker på nett. Utseendet betyr mye mindre for kvinner enn for menn dvs menn som er vant med kvinner. Menn som ikke er så vant med kvinner er vel forsåvidt fornøyd bare det får "snøret i bunn" Støtter den. Jeg liker ikkje tanken på at jeg ikkje skal klare å finne meg en dame slik mine forfedre gjorde, dvs gå bort til dama jeg syntes er atraktiv å starte en samtale med henne. På nett er jo dette 10x lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #139 Del Skrevet 22. juli 2009 Diskusjonen om førsteinntryikk er veldig interresang. Helt enig at det ikkje er lurt å bruke første inntrykket for å "sile' ut de man er overbevist ikkje kommer til å passe deg. Det ligger vel kanskje litt i menneskets natur å gjøre dette, men det sier seg sjøl at du ikkje kan bedømme en person ut i fra første møte, men man kan hente mye innformasjon og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #140 Del Skrevet 22. juli 2009 http://www.datingnorge.com/articles/53/1/H...nett/Page1.html Synes nett dating høres fryktelig tungvint ut. Kan ikke forstå at det ikke er enklere å plukke med seg en jente på et utested eller noe i den duren. Det er jo et tonn jenter ute i helgene og man ser alltid en eller flere man liker utseendet på. Selv om kanskje må ta med seg noen før man finner en man liker godt nok til noe annet enn sex så er det jo artig å treffe nye mennesker da. Jeg vedder på at hvis man tar med seg nok damer hjem så vil man før eller siden finne noen man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå