Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #181 Del Skrevet 30. oktober 2003 :o Oj!!! *Merete gledegruer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 30. oktober 2003 #182 Del Skrevet 30. oktober 2003 :o Oj!!! *Merete gledegruer seg* Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. oktober 2003 #183 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis vi alle nu oppfører oss som de voksne menneskene vi tross alt er så vil det bli steikartig å treffes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #184 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis vi alle nu oppfører oss som de voksne menneskene vi tross alt er så vil det bli steikartig å treffes Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 30. oktober 2003 #185 Del Skrevet 30. oktober 2003 Må bare si ifra at jeg kanskje ikke kommer i morgen - har vært hjemme fra jobb idag for jeg har litt influensa. Men jeg kommer selvfølgelig hvis jeg blir bedre - har jo grugleda meg til dette lenge nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 30. oktober 2003 #186 Del Skrevet 30. oktober 2003 Må bare si ifra at jeg kanskje ikke kommer i morgen - har vært hjemme fra jobb idag for jeg har litt influensa. Men jeg kommer selvfølgelig hvis jeg blir bedre - har jo grugleda meg til dette lenge nå...... uff da! Håper du blir bedre til i morgen! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 30. oktober 2003 #187 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg og Takk takk - skal gå og legge meg nå og håper å være frisk og rask i morgen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 31. oktober 2003 #188 Del Skrevet 31. oktober 2003 :o Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. oktober 2003 #189 Del Skrevet 31. oktober 2003 :o Fredag! :neglebitersmiley: Det har du rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 31. oktober 2003 #190 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er sulten. Se HER så mye godt de har på Egon. Nam... Klarer nok aldri å bestemme meg. Bare seks timer igjen! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. oktober 2003 #191 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er sulten. Se HER så mye godt de har på Egon. Nam... Klarer nok aldri å bestemme meg. Bare seks timer igjen! :o Namnam! wææææ - bare fire timer og et kvarter igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #192 Del Skrevet 31. oktober 2003 Håper virkelig det er parkering i nærheten.... Skal jeg ta med babyen i vogna eller bilstolen da? Hva er enklest tror dere?? Å, jeg begynner å glede meg. Skal bare hente barna i barnehagen jeg nå og gi de middag, så er det bare å begynne å ordne seg. HÆRLIG!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. oktober 2003 #193 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis du får parkert i nærheten er det kanskje greiest med bilstolen. Det kan kanskje være litt krøkkete å få med seg vogna inn? Gleder meg jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 31. oktober 2003 #194 Del Skrevet 31. oktober 2003 No e det bare 4 tima tel det smell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #195 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hærlig!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå