Amber Skrevet 13. september 2003 #81 Del Skrevet 13. september 2003 Hadde det bare vært i trondheim... Vanskelig å komme seg til og fra dit da. Timeekspressen bruker en halv time! Ingen unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 13. september 2003 #82 Del Skrevet 13. september 2003 Trodde det var på kveldstid og helg jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. september 2003 #83 Del Skrevet 16. september 2003 Ja det er jo det, men bussen går da også! Virkelig ingen fler som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #84 Del Skrevet 16. september 2003 HAAALOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! Egon Stjørdal 19 september, meld dere på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. september 2003 #85 Del Skrevet 16. september 2003 HAAALOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! Egon Stjørdal 19 september, meld dere på!! klokken???? Jeg kommer ganske sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #86 Del Skrevet 16. september 2003 Klokken 19.00 da? Går det greit at jeg tar med babyen??? (Er bare litt under en mnd, og må være med mamman sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. september 2003 #87 Del Skrevet 16. september 2003 kl 19 den 19. passer for meg, ja. (Og det er greit for meg at den lille blir med) På Egon - Stjørdal. Noen som reserverer bord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. september 2003 #88 Del Skrevet 16. september 2003 Selvfølgelig er det greit med babyen! Jeg kan reservere bord, hvis dere lover å komme...... Er litt spent jeg! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. september 2003 #89 Del Skrevet 16. september 2003 Foreløpige deltakere: Amber Chiquita Merethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #90 Del Skrevet 17. september 2003 Foreløpige deltakere: Amber Chiquita Merethe Løfter denne opp. Flere som melder seg på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 17. september 2003 #91 Del Skrevet 17. september 2003 Hvem henter meg med privatjetten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie Skrevet 17. september 2003 #92 Del Skrevet 17. september 2003 Skulle tro det ble flere påmeldinger om dere flyttet det til Trondheim. Da hadde jeg hatt sjansen også :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #93 Del Skrevet 17. september 2003 Skrev dette også i denne tråden"Kjære trøndere" men flytter den også hit. Ok, det er kanskje litt tidlig med førstkommende fredag og ettersom ikke mange får det til prøver vi en ny dato og lukter på interessen. Hvis det passer best på en ukedag kan vi kanskje si: TORSDAG 2.OKTOBER KL 19.00 Og Egon Trondheim (midtbyen) Hvem henter meg med privatjetten sin? Det skal vi nok ordne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. september 2003 #94 Del Skrevet 17. september 2003 Det er nok like vanskelig for de som jobber å komme på en torsdag som det er på en fredag.. Det beste hadde nok vært på en lørdag i Trondheim.. Finner man ikke tonen da, er det litt mer å finne på også.. Så turen ikke blir helt bortkastet for de som kommer langveis fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. september 2003 #95 Del Skrevet 18. september 2003 Først vil jeg si at det er lenge siden jeg la ut meldingen om å treffes i morgen. Så tidlig er det kun for de som plutselig nå oppdaget tråden. Uansett så vil det aldri passe for alle. Helg er kanskje dumt, fordi de som har familie, tilbringer helgen med de. Om dere vil ha en annen dato, spiller ingen rolle for meg. Jeg trekker meg iallefall som Primus Motor for dette treffet, så får andre overta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. oktober 2003 #96 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ble det noe treff eller? Nå har jo både Oslofolkene og bergenserne noe på gang, så nå syns jeg det bør skje saker og ting i Trondheim også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #97 Del Skrevet 4. oktober 2003 vi er så trege vi 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. oktober 2003 #98 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har prøvd, men forgjeves. Kan noen liste opp hvem her inne som er trøndere, så kan vi sende dem en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. oktober 2003 #99 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ikke alle som vil innrømme at de er trøndere. Best å ikke "oute" noen. Men det var jo en liste lenger foran i denne tråden. Det går vel an å fikse litt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #100 Del Skrevet 4. oktober 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå