Cæmis Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Ja da drømte jeg her om natten at bryllupet mitt var 3 dager unna! Bare 3 små dager igjen, og på lørdag skulle vi giftes! HURRA! Og så våknet jeg og innså ganske fort at det fortsatt er over 1 år til Litt skuffet, men allikevel helt ok! Ser ut til at jo mer jeg tenker på bryllupet og jo mer jeg planlegger jo rarere drømmer får jeg! Noen som drømmer litt for mye bryllup her? Etterhvert så blir det vel mer til mareritt!
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg drømte i forrige uke at jeg våknet på bryllupsdagen og hadde kjempegod tid, så jeg satt leeenge og sløva foran dataen, i bare pysjen. Plutselig så jeg på klokka og oppdaget at det bare var en halvtime til vielsen skulle starte. Håret mitt sto til alle kanter og jeg rakk ikke å vaske det og sette det opp, jeg fikk på meg kjolen i full fart og løp ut i bilen. Glemte selvfølgelig å ta med alt tilbehør som hansker, smykker, ørepynt, brudebukett osv.. Hadde ikke tid til å sminke meg heller. Jeg så virkelig ut som et takras, og kjolen var krøllete og skitten. Huff.. gjett om jeg var glad da jeg våkna og det bare var en drøm
Cæmis Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 huff...det er sånn jeg typisk kunne ha gjort ! hoho nei, bank i bordet for at man ikke forsover seg til sitt eget bryllup. Tenker at slikt er enklere for mannen en for dama siden vi skal til frisør...hehe
twinklestar Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jeg drømte i forrige uke at jeg våknet på bryllupsdagen og hadde kjempegod tid, så jeg satt leeenge og sløva foran dataen, i bare pysjen. Plutselig så jeg på klokka og oppdaget at det bare var en halvtime til vielsen skulle starte. Håret mitt sto til alle kanter og jeg rakk ikke å vaske det og sette det opp, jeg fikk på meg kjolen i full fart og løp ut i bilen. Glemte selvfølgelig å ta med alt tilbehør som hansker, smykker, ørepynt, brudebukett osv.. Hadde ikke tid til å sminke meg heller. Jeg så virkelig ut som et takras, og kjolen var krøllete og skitten. Huff.. gjett om jeg var glad da jeg våkna og det bare var en drøm Hahaha Jeg har hatt mye rare drommer om bryllupet jeg og. For et par uker siden dromte jeg at vi motte opp i feil kirke... Var en vielse der for oss, saa vi stod bare og venta paa at de skulle bli ferdige.... men saa var ingen av gjestene vaare der gitt.... Har hatt drommer om festen ogsaa, at gjestene kjeda seg skikkelig og dro hjem saa fort middagen var ferdig... Tror jeg bekymrer meg for at det ikke skal bli en bra fest hvor alle har det goy og koser seg...
Frk Johansen Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Jeg drømte at jeg kom opp kirkegulvet i hvit kjole og JOGGESKO! Oppdaget ikke skoene før jeg var halvveis til alteret og da var det for sent å snu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå