Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Tenkte jeg skulle tipse alle som betaler fullpris for drivstoff om å sjekke ut bensinkort.no for å se hvor mye du kan spare. Jeg har aldri brukt bensinkort før, men fant denne siden i dag og har søkt på et bensinkort nå. Siden jeg kjører ganske mye kan jeg spare over 1000 kr. i året. Men er det ingen haker med disse bensinkortene? Rett og slett bare rabatt?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Tenkte jeg skulle tipse alle som betaler fullpris for drivstoff om å sjekke ut bensinkort.no for å se hvor mye du kan spare. Jeg har aldri brukt bensinkort før, men fant denne siden i dag og har søkt på et bensinkort nå. Siden jeg kjører ganske mye kan jeg spare over 1000 kr. i året. Men er det ingen haker med disse bensinkortene? Rett og slett bare rabatt? Ingen haker hvis du klarer å betale regningen du får innen forfallsdato:)
Østlandet Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Ingen haker hvis du klarer å betale regningen du får innen forfallsdato:) Helt riktig. Dette er jo en side med ganske alminnelige kredittkort. Med andre ord, så betal i tide. Ellers, så blir det veeeeldig dyrt. Men holder du forf.datoen, er det greit. Selv bruker jeg "365direkte.no" på bens. stasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå