Gå til innhold

Brudevals

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal dere ha brudevals i deres bryllup? Mår er det vanlig å danse brudevals. Jeg lurer på om vi skal ha brudevals i vårt bryllup, men da må vi i så fall ha kurs først for vi kan det ikke...

Skrevet

Vi skal kanskje a vals...regner med at vi skal prøve å lære oss noe selv og se hvordan det går.

Om det ikke fungerer s dropper vi det...tror vi tar det litt som det kommer.

Skrevet

Hverken jeg eller min kjaere kan danse... Jeg kunne tenke meg et kurs, men han vil ikke det.... og naa begynner vi aa faa daarlig tid...

For aa faa i gang dansegulvet blir det nok heller en "vanlig" roligdans (ikke bestemt meg for sang enda) hvor vi saa godt vi kan prover aa holde takten...

Faar haape gjestene hiver seg med ut paa dansegulvet... Tenkte kanskje jeg skulle gjore en avtale med et par stykk... :)

Skrevet

Vi har valgt å ikke gjøre det, fordi ingen av oss er komfortable med det. Vi liker ikke å danse, og da ser vi ikke helt hvorfor vi skal gjøre det når alle står og ser på oss heller. :jepp:

Skrevet

Jeg om min fremtidige mann er absolutt ingen danseløver, men vi har lyst til å lære oss både den ene og andre dansen. Siden vi er skikkelige amatører meldte vi oss på på dansekurs (2 timer) for å lære å danse bryllupsvals. På de to timene har vi lært VELDIG mye! Vi skal danse wienervals til You and me av Lifehouse. Kjempefin låt:)

Skrevet

Åh.. nydelig sang Leiah!

Skrevet

Vi endte opp med brudetango :fnise:

Min bedre halvdel var i utgangspunktet skeptisk til å lære dans, for han mente at han hadde null rytme (noe han hadde rett i før han lærte seg å danse) og han danset aldri før. Så vi tok 2t privatkurs hos Danseløvene, endte opp med å bli overtalt til å prøve tango og storkoste oss. Lærte masse på to timer og det kunne holdt med det, men vi endte opp med å melde oss på enda flere dansetimer (i utlandet, hvor vi bor) og har nå fått oss en ny hobby. Har store planer om å lære oss mer dans utover høsten :) Anbefales!

Skrevet

Hei! :) Slik jeg ser det kan dere godt "danse vals" uten kurs. Bare ta en sang som betyr noe for dere (helst en rolig låt,med eller uten valsetakt... ) og dans deres egen "brudevals" uansett om det blir "riktig" trinn etc... Ett minne for livet blir det uansett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...