Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #21 Del Skrevet 6. august 2009 Er tydeligvis ikke over ham ennå Han sendte en ny melding til meg hvor han skriver at han savner meg å ønsker å se meg. Han sendte den for 5 dager siden, men jeg har ikke svart. Steinar: Det er ikke jeg som leste den, det var venninna min. Jeg ville fuglt rådet ditt om å ikke åpne den. Selv om jeg var dritfull:P Problemet er at det bare er så vidt jeg klarer å la vær å svare! Han er immari flink og vekker mine føleslser ved å la meg vite at han tenker på meg i det jeg begynner å glemme om han! Nå har som sagt gått 5 dager siden han sendte meldingen til meg, men jeg vil si fra at han skal slutte å sende sms'er til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg spør om eller om jeg spør om noe i det hele tatt, men håper på input alikevel:) Takk! Det mest effektive er at du bare ignorerer ham helt. Slett meldinga med en gang. Så får vi bare se hvordan han reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 6. august 2009 Det beste hadde vært om jeg kunne glemme alt som har skjedd mellom oss på godt og vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #23 Del Skrevet 6. august 2009 Det beste hadde vært om jeg kunne glemme alt som har skjedd mellom oss på godt og vondt! Ja, jeg vet akkurat åssen du både føler det og har det nå Det går jo sikkert over etterhvert, men det mest effektive er å finne en annen - og da en bra en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, jeg vet akkurat åssen du både føler det og har det nå Det går jo sikkert over etterhvert, men det mest effektive er å finne en annen - og da en bra en Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #25 Del Skrevet 6. august 2009 Kanskje Det er i hvert fall tusen ganger bedre enn å bare kaste bort tiden på en dårlig en - eller en som du ikke passer i sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne_Oslo_29år Skrevet 6. august 2009 #26 Del Skrevet 6. august 2009 Skikkelig kjærlighetssorg er langt på vei hormonelt styrt, og varer normalt 1-2 år. (Tuller ikke.) Er beinhardt. Ut fra egen erfaring kan jeg si at d i tillegg kan blusse opp igjen, dersom en møtes veldig sjelden, og dersom bruddet etterlot mange spørsmål osv. Spørsmålet er om han var den store eller ikke. Akkurat den biten kan jeg ikke definere. Men jeg har snakket med flere om det, og mange er enige om at enkelte kommer vi aldri helt over. Så da vil d å ha kommet over noen si at en i alle fall kan begynne å få følelser for andre. Klarer en det, og kommer i nytt forhold, så blir d vel straks mye enklere. Signerer denne. Skikkelig kjærlighetssorg er langt på vei hormonelt styrt, og varer normalt 1-2 år. (Tuller ikke.) Er beinhardt. Ut fra egen erfaring kan jeg si at d i tillegg kan blusse opp igjen, dersom en møtes veldig sjelden, og dersom bruddet etterlot mange spørsmål osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, du har helt rett i det! Og jeg vil aldri bli sammen med han igjen, men det er bare den lille prosessen som suger litt. Noen ganger verre enn andre. En annen ting er at jeg har prøvd å date igjen, men det føles meningsløst. Jeg er ikke klar for forhold nå, men det er de jeg datet. Så jeg leve livet og kose meg å tenke minimalt på eksen (det morsomme er at jeg har sletta navnet hans fra kontaktlista, men når han sender sms så ser jeg navnet hans:s:) og bare se om Prince Charming dukker opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #28 Del Skrevet 6. august 2009 Signerer denne. Skikkelig kjærlighetssorg er langt på vei hormonelt styrt, og varer normalt 1-2 år. (Tuller ikke.) Er beinhardt. Ut fra egen erfaring kan jeg si at d i tillegg kan blusse opp igjen, dersom en møtes veldig sjelden, og dersom bruddet etterlot mange spørsmål osv. Det er mye i det, men det er også veldig individuelt. Noen er på vei videre innen 1 time. Dette er da selvfølgelig ekstremt overfladiske individer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #29 Del Skrevet 6. august 2009 (det morsomme er at jeg har sletta navnet hans fra kontaktlista, men når han sender sms så ser jeg navnet hans:s:) Det der vet jeg faktisk hva kommer av - hadde samme jævla problemet selv! Du må slette kontakten på SIM-kortet også. Info ligger lagret både på tlfen og på SIM-kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 6. august 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 6. august 2009 Det der vet jeg faktisk hva kommer av - hadde samme jævla problemet selv! Du må slette kontakten på SIM-kortet også. Info ligger lagret både på tlfen og på SIM-kortet Selvfølgelig Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2009 #31 Del Skrevet 6. august 2009 For å glemme må du slette og ignorere eksen totalt. Dvs å fjerne vedkommende fra facebook, msn og mobil. ALDRI svare på forsøk på kontakt. ALDRI gjøre noe som helst som kan tolkes som en form for kontakt. Aldri snakk eller se på veddkommende om du passerer eksen i det offentlige rom. Etter noen år vil ting gå sånn noenlunde. Om du virkelig elsker så vil du elske til den dagen du dør. Men det betry ikke at du ikke kan elske og være tro mot andre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå