factory girl Skrevet 16. juli 2009 #1 Del Skrevet 16. juli 2009 Er så forelsket i en fyr, vi går ut sammen og har det fiint sammen, avogil skriver jeg på FB wallen hans uten å få svar.. Ser det dumt ut å skrive på wallen ofte uten å få svar?? :/ Han svarer avogtil og sier fine ting da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #2 Del Skrevet 16. juli 2009 Er så forelsket i en fyr, vi går ut sammen og har det fiint sammen, avogil skriver jeg på FB wallen hans uten å få svar.. Ser det dumt ut å skrive på wallen ofte uten å få svar?? :/ Han svarer avogtil og sier fine ting da:) Skulle ikke du vente med å kontakte ham da? Eller er dette en annen fyr? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
factory girl Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juli 2009 Skulle ikke du vente med å kontakte ham da? Eller er dette en annen fyr? hehe Faktisk en liten oppdatering han kontaktet meg og vi hadde en lang samtale, han sa han liker meg veldig godt og det virket som han var usikker på hva jeg følte for ham, han sier at han håper jeg ikke synes han maser på ham, jeg er ikke så flink å si hva jeg føler heller og han spurte om det gikkk bra mellom oss pga avstanden osv. Så siden det har han kontaktet meg jevnt med masse fine meldinger osv:) Det føles såå mye bedre nå etter som vi har snakket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #4 Del Skrevet 16. juli 2009 Faktisk en liten oppdatering han kontaktet meg og vi hadde en lang samtale, han sa han liker meg veldig godt og det virket som han var usikker på hva jeg følte for ham, han sier at han håper jeg ikke synes han maser på ham, jeg er ikke så flink å si hva jeg føler heller og han spurte om det gikkk bra mellom oss pga avstanden osv. Så siden det har han kontaktet meg jevnt med masse fine meldinger osv:) Det føles såå mye bedre nå etter som vi har snakket:) Ja, det høres jo bra ut Skulle det være noe problem med å skrive på FB "wallen" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
factory girl Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, det høres jo bra ut Skulle det være noe problem med å skrive på FB "wallen" da? hehe, vet ikke vi sender jo mld så å si mesteparten av dagen, så ser kanskje rart ut om jeg skriver der også siden vi alt snakker så mye sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 16. juli 2009 #6 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvis dere sender sms eller private beskjeder "hele dagen" så skjønner jeg ikke vitsen med å skrive på wallen. Der skriver man ting som er av allmenn interesse, ikke private ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #7 Del Skrevet 16. juli 2009 hehe, vet ikke vi sender jo mld så å si mesteparten av dagen, så ser kanskje rart ut om jeg skriver der også siden vi alt snakker så mye sammen.. Forelskelse er galskap hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #8 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvis dere sender sms eller private beskjeder "hele dagen" så skjønner jeg ikke vitsen med å skrive på wallen. Der skriver man ting som er av allmenn interesse, ikke private ting. Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FACTORY_girl Skrevet 16. juli 2009 #9 Del Skrevet 16. juli 2009 Signerer denne. Skrev ikke til ham idag, merklig nok skrev HAN til meg på wall´en.. haha komiskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå