Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Skal dere ordne neglene før bryllupet? Når gjør man det egentlig? Hvor lenge før liksom?
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Skal dere ordne neglene før bryllupet? Når gjør man det egentlig? Hvor lenge før liksom? Hei, jeg tenkte å ordne det dagen før. Tenker at det blir litt stress å fikse det samme dagen. Og tar man det dagen før bør det jo holde... Men har ikke fått neglene fikset profesjonelt tidligere da, så kanskje noen andre som vet dette bedre enn meg...
Nigo-san Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Siden hendene er i fokus den dagen (med tanke på ringen og kakekutting og la-di-da) hadde jeg nok passet på at neglene var ok. Men det er ingen dagen før-affære, siden jeg ville spart negler en stund. Dagen før ville jeg filt og lakkert, og tatt en tur i dusjen morgenen etter for å få vekk eventuelle flekker på huden rundt. Hadde jeg brukket en negl eller to, hadde jeg kortet de andre litt ned og ikke brydd meg så mye mer. Å få neglene fikset profesjonelt ville jeg aldri ha gjort. Det ser ofte ganske tacky ut, særlig de tjukke, falske neglene med hvit topp. Lyser fake lang vei, og er ikke særlig pent. Men jeg ville prøvd å få de naturlige neglene mest mulig pene, ja.
lillesmile Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Siden hendene er i fokus den dagen (med tanke på ringen og kakekutting og la-di-da) hadde jeg nok passet på at neglene var ok. Men det er ingen dagen før-affære, siden jeg ville spart negler en stund. Dagen før ville jeg filt og lakkert, og tatt en tur i dusjen morgenen etter for å få vekk eventuelle flekker på huden rundt. Hadde jeg brukket en negl eller to, hadde jeg kortet de andre litt ned og ikke brydd meg så mye mer. Å få neglene fikset profesjonelt ville jeg aldri ha gjort. Det ser ofte ganske tacky ut, særlig de tjukke, falske neglene med hvit topp. Lyser fake lang vei, og er ikke særlig pent. Men jeg ville prøvd å få de naturlige neglene mest mulig pene, ja. Skriver under på denne, jeg. Ville ikke fått støpt negler med unntak av om du er en neglebiter. Da er det bedre med støpte negler enn ingen Her vokter jeg neglene som en smed nå. Smører hendene, og filer litt på neglene med jevne mellomrom slik at de skal holde seg pene frem til bryllupet. Kommer til å bruke en ganske nøytral lakk som står i stil med glossen jeg har tenkt å bruke den dagen.
Cæmis Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jeg skal nok ha gele, siden mine ekte negler er ok, men ikke optimale. med acryl eller gele er neglene finest etter første påfylling. Derfor anbefales det å ta på kunstige negler 2-3 uker før vielse så fylle på et par dager før vielsen igjen. Så det er vel det jeg kommer til å gjøre!
krillan Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har styrket mine egne med akryl, for mine knekker veldig fort. Men desverre sitter ikke akryl godt på meg, har hørt at det forsjellig fra person til person om gele eller akryl sitter godt. Så jeg må se og prøve med gele. Det at det kan se stygt ut kommer veldig an på hvem som legger på. Hun som gjør det på meg legger det veldig pent og naturlig. Tuppene er ikke kritt hvite men naturlig hvit farge, og ser ikke tykke og unaturlig ut... Men det er bare min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå