Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 Og det på aller beste englevis. Rask sammen Pitter'n, surfbrett, poolboys, kyr, appelsiner med pubtryne, hester, sauer osv, pærebrus og bamsemums, så kidnapper vi henne!!! Noen som så at jeg ikke skrev et eneste ord om Viggo tro???
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Noen som så at jeg ikke skrev et eneste ord om Viggo tro??? .-.. jeg så det.... Har fylt kjølebagen med is ... så du kan bare legge pærebrusen oppi... Hvilke skumle planer har du lagt?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 *Klirre med flasker* Dette holder ikke lenge.... LIV??? Hvor er den nye pærebrusen du lagde her om natta??? Hvilke skumle planer har du lagt? Hehe... kan ikke si det her da vel... Grooo har ikke fått blindfold ennå, men jeg lurer på om kanskje ¤Arwen¤ må låne bort et antrekk eller to... Og så må vi finne en måte å strekke ørene hennes på. Grooo sine altså... Og gaver jenter!!! Vi må vel ha masse morsomme luregaver???
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Revetispa ... Jeg må bare få det ut, jeg holdt på å kjøre på en fra din familie på vei hjem fra ferien min. Men vi bråstoppet! Juhu. Ny pærebrus? Hvor ligger den, da, tro?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Du er jammen snill Kira!! Hvor i alle dager er den pærebrusen da??? Lurer på hva slags luregave jeg skal finne på...
liv Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Hvor i alle dager er den pærebrusen da??? Jeg sende den til Hilde k s for farge tilsettning.. Tusenfryd er jo brusansvarlig så kontakt henne så får du det du trenger..
Ingeborg Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Håper noen finner pærebrusen snart... Her skal det vel bli årnings!
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Er så tørst, jeg ... *knaske litt rekyl imens* Zpoink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå