Gjest utlogget Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har veldig problemer med å komme, spesielt når jeg har sex med en partner. Er bare en måte jeg klarer å komme på og det er å ligge oppå noe og gni meg inn til det. Da kommer jeg som regel iløpet av minutter og kan komme flere ganger etter hverandre. Men jeg har ikke sjans på andre måter. Jeg har vært nær flere ganger mens jeg har blitt fingret/slikket, men kommer aldri over kneika. Når jeg gnir meg mot noe trenger jeg ikke engang være våt for å komme og spiller ingen rolle hva jeg tenker på omtrent. Funker alltid. Men jeg vil så gjerne komme på andre måter og. Spesielt med en partner. Er det noen andre som har det slik og har noen tips til hvordan jeg integrerer denne måten inn i forspill?
Gjest Annie- Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 hmm.. jeg hadde lignene problem før, jeg kom bare ved penetrering.. men ikke når jeg ridde eller i doggi stillinger! Det som du kan prøve er å "hjelpe" til selv når du gjør andre ting/stillinger.. eller om du får partneren din til å "gni" deg sånn som du liker det mens dere gjør andre ting..
inflames Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror nok dette er ganske normalt. Jeg har nesten akkurat det samme problemet. Jeg kommer hver gang jeg fingrer meg selv, men har ikke klart å komme med partner. Og det er ikke det at det ikke er godt, for det er VEDIG godt. MEN, jeg har aldri klart å komme over kneika jeg heller, og det er svært frustrerende. Så du er nok ikke alene om dette nei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå