Gjest gjest09 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Har møtt en fantastisk gutt, på alle plan, han er kjempegod mot meg.. aldri møtt en sånn vakker person med så mye livsmot og fantastiske verdier. Ting har vært utrolig avslappet og godt, men gått veldig fort.. Han kaller meg jenta si, jeg har møtt alle kompiser, familie osv.. Men en ting er vi uenige om. Han har spurt om jeg kunne tenke meg barn med han. Jeg er ikke sikker om jeg vil ha barn. Har gjort dette klart for han. Han derimot vil ha 2-3stk. Har hatt et par diskusjoner om dette nå, og sist gang sa han rett ut at det sårer han at jeg ikke vil ha barn. Det mer jeg tenker på det er det noe som ikke stemmer nå. Jjeg har nesten ikke hørt fra han de siste dagene. Hver gang dette har skjedd før er det pga at gutten ikke har lyst å fortsette forholdet.. Så tar denne ekle magefølelsen over.. Føler at han virkelig vil ha meg, men at han ble usikker pga dette. Var det veldig dumt av meg å si at jeg ikke ville ha barn i det hele tatt?! Det føles hvertfall som om noe har snudd i "forholdet"...
Gal_dame Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Om du ikkje vil ha barn må han bare tåle det om han vil være sammen med deg, vil du ikkje så vil du ikkje. Kan jo ikkje akkurat tvinge deg til det heller. Og uansett, barn kommer jo ikkje akkurat med ein gang i forholdet, de fleste venter jo ett par, tre, fire år. Og innen den tid kan du plutselig ha lyst på ein unge likevel :gjeiper:
Daddy Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Hei Du sier ingenting om hvor gamle dere er. Å få barn er noe mange ønsker veldig mye, og noe som andre ikke ønsker i det hele tatt. Om man ikke er enige på dette punktet så vil ikke forholdet overleve. Den som virkelig vil ha barn vil aldri kunne "leve med" dette over lengre tid, uten å føle et savn etterhvert. Da går man for mye på akkord med seg selv. Om A ønsker barn og B ikke ønsker barn, da blir ikke A+B = Sant.
Polly Ester Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Hvis du ikke vil ha barn så er det en ærlig sak. Og da er det vel greit å si ifra om dette på et tidlig tidspunkt... sånn at han kan gå videre og finne en annen som ønsker barn med seg. Det hadde vært dårlig gjort om du hadde signalisert at du kanskje ønsker barn en gang når du vet at du ikke vil ha barn. Da vil han på en måte "kaste bort" muligheten for å få barn.
Gjest gjest09 Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Vi er i midten av 20årene. Rett etter han dro ringte han og sendte mld Hele tiden hvor mye han savna meg osv. Dette er det full stans på. Siden han ikke tar tlf når jeg ringte eller svarte på noen dager, skrev jeg en mld at hvis han vil avslutte forholdet er det bare å si fra. Dette har jeg sagt hele veien, at det hvis det er noe tvil i forhold til meg, bare si fra. Hater uvissheten. Fikk ett halvveis svar at han vil fortsette og han syns jeg er fantastisk, men at ting har gått fort. Det jeg da ikke skjønner er hvorfor han sier at han har sett for seg barn med meg (!) Han har jo på en måte snudd livet mitt på hodet, jeg er stormforelsket, og som ting ser ut nå kunne jeg gjort alt for han, ville gitt han hele verden hvis jeg kunne. Selvfølgelig tenker jeg på barn i framtiden, men det er så fjern for meg at jeg bare må si nei når folk spør om jeg ikke skal ha barn snart. Nå er det vell bare å vente, men går det mange dager før jeg hører fra han, orker jeg bare ikke.. Har bestemt meg for aldri mase på en mann lenger, vil han så vil han. Men magefølelsen sier at han gjør det rette og venter med å komme hjem før han dumper meg.
Gjest gjest09 Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Lurer på hvor lenge jeg skal vente før han tar kontakt? Har snakka med min mor og hun mener han må få tenke seg om, det er sånn mannfolk gjør det osv. Er kjempe forvirra, men en ting er sikkert, han er verdt å vente på..
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Lurer på hvor lenge jeg skal vente før han tar kontakt? Har snakka med min mor og hun mener han må få tenke seg om, det er sånn mannfolk gjør det osv. Er kjempe forvirra, men en ting er sikkert, han er verdt å vente på.. Hvis du ikke vet om du ønsker barn - bør du kanskje date gutter som allerede har 1 barn fra før . Så vet du de ikke kunn er ute etter en " fødemaskin " ...eller begynner å gnåle om barn strax dere har møtt hverandre . Det der har jeg og opplevd - og det er bare kjipt syns jeg . For et press ! Syns ikke dere høres ut til å passe i lag , desverre .
Gjest gjest09 Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Hvis du ikke vet om du ønsker barn - bør du kanskje date gutter som allerede har 1 barn fra før . Så vet du de ikke kunn er ute etter en " fødemaskin " ...eller begynner å gnåle om barn strax dere har møtt hverandre . Det der har jeg og opplevd - og det er bare kjipt syns jeg . For et press ! Syns ikke dere høres ut til å passe i lag , desverre . Føler ikke jeg er noe fødemaskin for han.. Vi har samme interesser og verdier, aldri møtt en gutt før som har gitt så mye av seg og viser følelsene sine så åpent, foran venner og familie. Han har allerede sagt han er glad i meg, noe han ikke tar så lett på sier han. Synes derfor det er litt merkelig at han ble så stille etter vi snakket om temaet. Men det er så mange tanker som flyger rundt i hodet mitt.. Jeg er jo i midten av 20årene, og burde vel egentlig tenkt tanken på å få barn nå? Men det skremmer meg veldig, pga min egen barndom. Men hater når mannfolk skal gjømme seg i hula si.. Noen ganger kommer de ut som en helt annen person.
Daddy Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 ...eller begynner å gnåle om barn strax dere har møtt hverandre . Det der har jeg og opplevd - og det er bare kjipt syns jeg . For et press ! Det er jo bare ålreit gjort. "Kid or GTFO" Da vet man hvilke forutsetninger man dealer med allerede fra starten av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå