Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere?Hva jeg mener har ingen betydning, det er hva du mener som er det eneste som betyr noe.
Gal_dame Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Det er noe du må finne ut av selv, om du er klar for sex så go for it. Hadde selv sex med min forlovede før vi overhodet blei sammen eg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Det kommer jo an på hva som føles naturlig. For meg personlig så har jeg gjerne sex tidlig om jeg ikke ser for meg et forhold med fyren. Hvis jeg ser for meg at det blir oss, venter jeg.
Gjest m47 Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere? Hvis du vil at han skal bli god til å kurtisere, så lar du han jobbe noen uker med det før han kommer i mål.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Jeg synes du skal velge det som føles riktig der og da. Jeg tenker slik noen over skrev, jeg venter om jeg har tro på forholdet. Selv ventet jeg å min nåværende forlovede i 6 mnd. før vi hadde sex.
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Det kommer jo an på hva som føles naturlig. For meg personlig så har jeg gjerne sex tidlig om jeg ikke ser for meg et forhold med fyren. Hvis jeg ser for meg at det blir oss, venter jeg. Akkurat det stemmer ikke i mitt tilfelle ... vi hadde sex første kveld vi traff hverandre og vi er fremdeles gift - 21 år etter første møte.
Gjest nobilian Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere? *** Når som helst.
Gjest nobilian Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 (endret) Det kommer jo an på hva som føles naturlig. For meg personlig så har jeg gjerne sex tidlig om jeg ikke ser for meg et forhold med fyren. Hvis jeg ser for meg at det blir oss, venter jeg. *** Dette blir kanskej en avsporing, men akkurat logikken bak denne må du gjerne forklare nærmere for meg? Virker som veldig mange jenter tenker sånn, men det virker temmelig meningsløst på oss som blir typen dere vil ha et forhold med, og som derfor må vente. -Han betydde ingenting, derfor sugde jeg ham på utestedet første kvelden før han tok meg bakfra i smuget bak Domus. Du, derimot, er mannen jeg har lett etter i hele mitt liv, derfor må alt føles riktig første gang, så innstill deg på en god måneds venting før vi hengir oss til rolig, øm misjonærsex.. :gjeiper: Jeg og mange gutter jeg har diskutert det med, mener at en slik tilnærming ikke har ønsket effekt, altså at den første sexen med ei man føler for blir spesiell. Det blir nærmest motsatt, den andre sexen dama har hatt med disse betydningsløse (om man vet om dem) blir skitten, billig og ekkel, og det virker urimelig og urettferdig at playerdust #1 fikk på et kvarter det en selv fikk etter lang tids innsats. Endret 16. juli 2009 av nobilian
Gjest GjesteCronos Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 *** Dette blir kanskej en avsporing, men akkurat logikken bak denne må du gjerne forklare nærmere for meg? Virker som veldig mange jenter tenker sånn, men det virker temmelig meningsløst på oss som blir typen dere vil ha et forhold med, og som derfor må vente. -Han betydde ingenting, derfor sugde jeg ham på utestedet første kvelden før han tok meg bakfra i smuget bak Domus. Du, derimot, er mannen jeg har lett etter i hele mitt liv, derfor må alt føles riktig første gang, så innstill deg på en god måneds venting før vi hengir oss til rolig, øm misjonærsex.. :gjeiper: Jeg og mange gutter jeg har diskutert det med, mener at en slik tilnærming ikke har ønsket effekt, altså at den første sexen med ei man føler for blir spesiell. Det blir nærmest motsatt, den andre sexen dama har hatt med disse betydningsløse (om man vet om dem) blir skitten, billig og ekkel, og det virker urimelig og urettferdig at playerdust #1 fikk på et kvarter det en selv fikk etter lang tids innsats. Jeg har nå påbegynt en applaus til deg som kommer til å mentalt vare fram til mandag!!!! TAKK!!!
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere? Hmm...Det viktigste er jo når du føler at det er riktig å ha sex da, så spiller det vel egentlig ingen rolle om andra hadde ventet lenger/kortere. Men siden du er interessert i han karen, er det nok greit å kanskje ikke ha sex med en eneste gang. Hvis sexen kommer før man blir ordenlig kjent/får følelser for hverandre kan det ødelegge litt for muligheten til et forhold - min erfaring i alle fall. Ellers tenker vel jeg sånn at - har man sex på date nummer 2 (ofte) - så får man nok et høyt antall sexpartnere, noe jeg ikke er spesielt interessert i.
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Det kommer jo an på hva som føles naturlig. For meg personlig så har jeg gjerne sex tidlig om jeg ikke ser for meg et forhold med fyren. Hvis jeg ser for meg at det blir oss, venter jeg. Takker høyere makter for at det er en personlig mening, som ikke alle jenter deler!
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 #13 Skrevet 16. juli 2009 *** Dette blir kanskej en avsporing, men akkurat logikken bak denne må du gjerne forklare nærmere for meg? Virker som veldig mange jenter tenker sånn, men det virker temmelig meningsløst på oss som blir typen dere vil ha et forhold med, og som derfor må vente. -Han betydde ingenting, derfor sugde jeg ham på utestedet første kvelden før han tok meg bakfra i smuget bak Domus. Du, derimot, er mannen jeg har lett etter i hele mitt liv, derfor må alt føles riktig første gang, så innstill deg på en god måneds venting før vi hengir oss til rolig, øm misjonærsex.. :gjeiper: Jeg og mange gutter jeg har diskutert det med, mener at en slik tilnærming ikke har ønsket effekt, altså at den første sexen med ei man føler for blir spesiell. Det blir nærmest motsatt, den andre sexen dama har hatt med disse betydningsløse (om man vet om dem) blir skitten, billig og ekkel, og det virker urimelig og urettferdig at playerdust #1 fikk på et kvarter det en selv fikk etter lang tids innsats. Helt enig Nobilian! Men for min del løses det problemet ved å - løpe i motsatt retning om jeg finner ut at en jente har det forholdet til sex as! Jævelig interessant å date en dame i 1 måned og kun få kline med ho - fordi hun er interessert i deg - mens de mennene hun ikke er interessert i (34 stykk) har fått sprutet henne i ansiktet etter at filmen på 1.45 timer var ferdig. My dreamgirl - not!
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #14 Skrevet 16. juli 2009 Jeg og mange gutter jeg har diskutert det med, mener at en slik tilnærming ikke har ønsket effekt, altså at den første sexen med ei man føler for blir spesiell. Det blir nærmest motsatt, den andre sexen dama har hatt med disse betydningsløse (om man vet om dem) blir skitten, billig og ekkel, og det virker urimelig og urettferdig at playerdust #1 fikk på et kvarter det en selv fikk etter lang tids innsats. Jeg synes det er ganske patetisk å betrakte sex som noe man "får", som om det er en belønning kun jenter er i posisjon til å dele ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juli 2009 #15 Skrevet 16. juli 2009 Ha sex med den du dater når du føler at det er riktig. Ikke verre enn det. Finnes ikke noe fasitsvar på dette. Men det er da greit å finne ut om man passer sammen seksuelt også, før man eventuelt går videre.
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #16 Skrevet 16. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere? Jeg syns ikke du skal løpe lina helt ut enda - alltfor tidlig , du kjenner han knapt nok enda ! Du kan gjerne kline og kose litt med han - med klærne på ...la han bli skikkelig " hot " på deg først : ) La han få smake litt ...men ikke mye enda . Så sier du søtt god natt ! Og legger deg på gjesterommet som avtalt . he he Da er du i hvertfall garantert en ny date - neste gang .Nei la han få jobbe litt for deg .Gir han raskt opp - er han ikke seriøs ... Prøv å hold deg på matta - selv om det er jævlig vanskelig : )
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 16. juli 2009 #17 Skrevet 16. juli 2009 Ha sex med den du dater når du føler at det er riktig. Ikke verre enn det. Finnes ikke noe fasitsvar på dette. Men det er da greit å finne ut om man passer sammen seksuelt også, før man eventuelt går videre. Helt enig med deg, Purple Haze. For meg er seksuell kjemi veldig viktig i et forhold - og selvom det var selve typen jeg falt for først, sjarmen og humoren hans .. så var det den seksuelle delen som gjorde at jeg forstod at dette er Mannen med stor M. Han var den første mannen som gav meg skikkelig orgasme - og det skjedde allerede første kvelden. Vi hadde begge lang seksuell erfaring - men ingen hadde opplevd maken som det vi opplevde sammen. Nå har vi vært gifte i over 20 år - har voksne unger og starter nå på det vi kaller "vår andre ungdom" Vi kommer ihvertfall aldri til å angre på at vi hadde sex den første kvelden. Treffer man den rette så er det meste riktig, og du kunne aldri tenkt deg livet annerledes.
Gjest nobilian Skrevet 16. juli 2009 #18 Skrevet 16. juli 2009 Jeg synes det er ganske patetisk å betrakte sex som noe man "får", som om det er en belønning kun jenter er i posisjon til å dele ut. *** Vel, deg om det. Jeg synes det er bedre å skrive "får" enn "gir", og jeg tror det stemmer bedre med de flestes virkelighetsoppfatning også.
Gjest Glør Skrevet 16. juli 2009 #19 Skrevet 16. juli 2009 Da er du i hvertfall garantert en ny date - neste gang . I tillegg til at du øker sjangsen for at han dumper deg med en gang han har fått deg i seng, siden mange menn ikke liker falske kvinner som spiller spillet. Jeg har alltid hatt sex når jeg har lyst, og det har aldri hindret meg i få noen.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #20 Skrevet 16. juli 2009 Når syns dere det er "greit" å ha sex for første gang? Jeg har kjent en fyr ganske lenge, men vi har sån offisielt vært på vår første date for noen dager siden. Så tilsammen har vi nå vært på to dater..Han bor et stykke unna meg og til helga skal jeg til han og overnatte der, vi har allerede snakket om at jeg skal få gjesterommet...meeeen d spørs jo hvor lenge d varer når d blir alkohol inni bildet! Liker han veldig godt og vil ikke ødelegge noe ved å ha sex for tidlig! så hva mener dere? Som andre sier så er det ikke hva de sier som betyr noe, men hva du selv (og ikke minst daten din) mener om saken. Personlig ville jeg aldri overnattet hos noen alt på andre daten, men det er meg. Noen her nevnte at det er bakvendt å vente med en man er glad i, og hoppe rett til køys med en som ikke betyr noe. Men det finnes jo et alternativ til: Vente når det er en man er glad i, og rett og slett la være å gå til sengs med de som ikke betyr noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå