Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høyt kan man elske en annen person? Finnes det en grense? Noen sier at ekte kjærlighet er sjeldent, er det det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Langbein_*
Skrevet
Hvor høyt kan man elske en annen person? Finnes det en grense? Noen sier at ekte kjærlighet er sjeldent, er det det?

Skal du få nogenlunde rasjonelle svar på slike spørsmål tror jeg du først må definere hva du mener med det å "elske" og, ikke minst, "ekte kjærlighet".

Har du forresten noensinne hørt en mann bruke begrepet "ekte kjærlighet"?

Gjest Gjest_magda_*
Skrevet
Skal du få nogenlunde rasjonelle svar på slike spørsmål tror jeg du først må definere hva du mener med det å "elske" og, ikke minst, "ekte kjærlighet".

Har du forresten noensinne hørt en mann bruke begrepet "ekte kjærlighet"?

Nei, for menn er stort sett vesener som kun kan føle ekte kjærlighet for seg selv!

Skrevet

Ja, jeg tror det finnes grenser for hvor høyt vi kan elske, men disse grensene setter vi for oss selv, for og beholde våres egen uavhengighet og beskytte oss selv.

Jeg ser ihvertfall på meg selv så elsker jeg bare til en viss grense, men den grensen går ganske langt, men barna mine elsker jeg høyere. Kommer aldri til å elske en mann høyere enn de. Barna elsker jeg uten noen grenser, for de er barna mine, og de vil alltid være barna mine uansett hva som skjer. De skal jeg beskytte og elske betingelsesløst ett helt liv. En mann vil stort sett komme å gå, han trenger ikke min beskyttelse og jeg elsker ikke han betingelsesløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...