Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har veldig lyst å dra på roadtrip gjennom USA neste vår/sommer. Leter etter noen fine websider, med tips til billige hotell, leiebiler og opplevelser man må ha med seg.

Er usikker på om jeg skal dra sammen med ei venninne, eller sammen med eksen (som er en kjempe god venn nå) og vårt felles barn.

Hvor lang tid bruker man på en roadtrip fra San Fransisco-New York. Har ikke lyst å "stresse", men stoppe og overnatte der vi føler for det. Siden dette er en litt usikker og lang tur, hvor gammel bør barnet være?

Noen som har vært i USA og har tips å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp denne tråden, i håp på svar. Når er det forresten det forresten best å dra? Vår, sommer eller høst?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Jeg sjekket google og hvis man kjører direkte tar det totalt 1 dag og 19 timer. Ville nok hatt ca tre uker på turen.

Jeg har ikke vært på den turen selv, men hatt roadtrip fra San Francisco, via Monterey, LA, San Diego og opp og gjennom Death Valley og videre til Las Vegas. Dersom du tenker å dra innom noen av de stedene kan jeg komme med noen tips :)

Vi fant overnattingssteder på hotels.com. Fungerte veldig bra! Leide bil gjennom Budget og anbefaler da en ganske stor bil når dere skal kjøre såpass mye! Vi ble anbefalt å oppgradere til en større bil enn bestilt og var utrolig glad for at vi gjorde det i og med at man sitter så mye i bilen..

Ellers googlet vi mye om stedene vi skulle kjøre gjennom og fant ut hva vi ville se. Pass på å beregne god tid på kjøringen, for det er ofte lenger enn man tror, og tiden går fort når man gjerne vil ta noen ekstra stopp og titte litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...